شما اینجا هستید
وردپرس » بازسازی تصاویر وردپرس با افزونه Regenerate Thumbnails

بازسازی تصاویر وردپرس

در بعضی مواقع ما نیاز داریم تا تصاویرمان را در وردپرس بازسازی کنیم به عنوان مثال اگر سایز جدیدی به وردپرس اضافه یا از آن حذف کرده ایم. انجام دادن این کار به صورت دستی و اینکه تمام تصاویر را در نرم افزار فتوشاپ مجددا تغییر سایز داده و در وردپرس آپلود کنیم کاری بسیار دشوار و زمان بر است. در این مقاله ما افزونه ای را به شما معرفی و خواهیم کرد تا با استفاده از آن بتوانید به صورت خودکار و در کمترین زمان ممکن تصاویر خود را بازسازی کنید.

افزونه وردپرس Regenerate Thumbnails

افزونه Regenerate Thumbnails به صورت رایگان در مخزن وردپرس به ثبت رسیده و تاکنون بیش از 1 میلیون نصب را به خود اختصاص داده است. با استفاده از این افزونه می توانید تمامی تصاویر وردپرس را در سایزهای جدید مجددا برش داده و فضای سرور را از تصاویر کهنه پاکسازی کنید.

تنظیمات افزونه بازسازی تصاویر بند انگشتی

قبل از هر اقدامی توصیه می شود از سایت خود فول بکاپ تهیه سپس این افزونه را نصب و فعال کنید در نهایت کافیست به منوی ابزارها و بازسازی تصاویر بند انگشتی بروید. در این صفحه تیک هر دو گزینه را زده و روی بازسازی تصاویر بند انگشتی برای همه کلیک و کمی صبر کنید.

برای اینکه هر بار نخواهید ای حذف را انجام دهید پیشنهاد میکنیم صفحه زیر را ببینید

حذف تصاویر اضافه وردپرس | افزونه جلوگیری از تولید تصاویر خودکار وردپرس

به یاد الکس میلز

در فوریه سال 2019 الکس میلز ، نویسنده این افزونه درگذشت. وی نویسنده پلاگین های دیگری نیز می باشد که توسط Automattic و اعضای انجمن WordPress حفظ خواهد شد





اخبار زردیس | جدیدترین اخبار ایران و جهان