شما اینجا هستید
جامعه » پیام تسلیت آیت الله نوری همدانی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی زردیس،

 به نقل از خبرگزاری صداوسیما؛ متن پیام آیت الله نوری همدانی به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم
مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَىٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا
باردیگر دست جنایتکاران تروریست به خون دانشمند و خدمتگزار دیگری رنگین شد، بی شک شهادت شهید والامقام محسن فخری زاده پاداش مجاهدت‌های علمی وخدمت به بشریت درحوز‌های مختلف خصوصا هسته‌ای و دفاعی بوده است.
لازم میدانم درپی این حادثه تروریستی و شهادت این نخبه پرکار چندنکته رامتذکرشوم:
١-دشمنان این ملت بزرگ و غیور بدانند که هیچگاه مردم این مرز و بوم با این ترور و کشتار دست از آرمان خود برنداشته و مستحکم‌تر ازگذشت راه این دانشمند توسط فرزندان این ملت ادامه پیدا خواهدکرد و خللی درهدف ارزشمندشان ایجادنخواهدشد.
٢-ملت عزیز و حزب الله ایران اسلامی هم همانند همیشه هوشیار باشند که دشمن در کمین است و از هر فرصت برای ضربه زدن به عزت و اقتدار ایران بهره خواهد برد.
بیش ازچهل سال تهدید و تحریم و حمله نظامی به نتیجه نرسید و بامقاومت ملت متدین ایران شکست خورده است براین اساس باردیگر تجربه ترور خود را تکرار میکنند؛ و انشاءالله با وحدت و پشتیبانی از اصل انقلاب و نظام اسلامی و ولایت فقیه جواب دندان شکنی به استکبارجهانی وصهیونیست و ایادی منطقه‌ای آن‌ها خواهد داد.
٣-مسولان محترم باجدیت این موضوع را پیگیری و عاملان این جنایت را به سزای عمل خود برسانند و راه را برای کسانی که دل در گرو غرب دارند ببندند.
اینجانب شهادت این شهید عزیز را به رهبری معظم، و ملت رشید ایران اسلامی، همه مجاهدان و جامعه علمی کشور خصوصا خانواده محترمشان تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.
قم المقدسه
حسین نوری همدانی
٨اذر١٣٩٩

وبسایت تحلیلی خبری زردیس





اخبار زردیس | جدیدترین اخبار ایران و جهان