شما اینجا هستید
وردپرس » داکیومنت وردپرس (مستندات وردپرس) به صورت کامل + دانلود ورد و pdf

سلام خدمت کاربران زردیس

امروز در بخش فناوری و آموزش ها قصد معرفی داکیومنت وردپرس (مستندات وردپرس) به صورت کامل + دانلود ورد و pdf را داریم و در ادامه مطلب می توانید فایل کامل را دانلود نمایید.

با ما همراه باشید.

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا (CMS) برای راه اندازی و ایجاد سایت‌ها و وبلاگ‌ها است. که شما با استفاده از این سیستم نرم‌افزاری می‌توانید، محتوا سایتتان (متن، فیلم ، تصویر و هر چیز دیگری) را مدیریت کنید.

وردپرس (WordPress) در ابتدا تنها یک سیستم رایگان وبلاگ‌نویسی بود که امکانات خوبی را در اختیار وبلاگ نویسان قرار می‌داد. سپس به صورت یک سامانه مدیریت محتوا یا نرم‌افزار متن باز برای مدیریت محتوای سایت‌ها معرفی شد.

وردپرس با زبان برنامه‌نویسی پی اچ پی نوشته شده و توسط مای‌اس‌کیوال پشتیبانی می‌شود.

همچنین نسخه‌ای برای پست‌گرس‌کیوال نیز موجود می‌باشد این سیستم کاملاً رایگان و متن باز است. وردپرس در ادامه راه پروژهٔ موفق b۲ است که در سال ۲۰۰۳ شکل گرفت. نام وردپرس را کریستیان اِسلِک، دوست مت مولنوگ (توسعه‌دهندهٔ اصلی وردپرس) پیش نهاد و از آن روز وردپرس با سرعت و پیشرفتی قابل ملاحظه تبدیل به معروف‌ترین و پرکاربردترین ابزار ساخت وبلاگ و سایت بر روی هاست شده‌است.

در حال حاضر بیش از ۷۶ میلیون وب سایت در جهان با این CMS راه اندازی شده‌است.

 

وردپرس فارسی

کاربران عزیز ، زردیس برای راحتی شما عزیزان فایل در قالب ورد را نیز به صورت کامل رایگان ارائه کرده است ، امیدوارم از این مطلب خوشتون اومده باشه.

 

دانلود داکیومنت وردپرس (مستندات وردپرس) به صورت کامل + دانلود ورد و pdf

 

امیدوارم این مقاله در خصوص وردپرس و هر آنچه نیاز است در مورد آن بدانید، به شما کمک کرده باشد.

موفق و پیروز باشید.

در انتها از شما می خواهیم تا زردیس را با ارسال دیدگاه های خود، در بهبود مقالات یاری کنید.





اخبار زردیس | جدیدترین اخبار ایران و جهان