شما اینجا هستید
سلامت » کادر درمان توسط چهره‌های هنر انقلاب اسلامی خوزستان تکریم شدند

محمد شهباز گهروئی در گفتگو با خبرنگار زردیس از اهدای بسته‌های فرهنگی به کادر درمان توسط حوزه هنری استان خوزستان خبر داد و اظهار کرد: در راستای تکریم مدافعان سلامت و کادر درمان که بیش از ۱۵ ماه است درگیر بیماری کرونا و رسیدگی به آحاد جامعه هستند، حوزه هنری این استان یک سری بسته‌های فرهنگی را تهیه کرد و به پرستاران تقدیم شد.

رئیس حوزه هنری خوزستان افزود: این بسته‌ها شامل محصولات سمعی و بصری، کتاب، فیلم، موسیقی و دیگر محصولات حوزه هنری است.

وی با بیان اینکه این تکریم در سه شهرستان اهواز، آبادان و دزفول انجام شده است، عنوان کرد: این تکریم در این سه شهر به صورت نمادین و با حضور در منازل پرستاران این بسته‌ها اهدا شدند.

وی، هدف از این حرکت را پاسداشت حرکت مجاهدانه مدافعان سلامت و خانواده‌های آنها بیان کرد و افزود: در این حرکت نمادین ۲۰ تن از پرستاران شهرستان‌های اهواز و آبادان و دزفول که خودشان حداقل یک بار مبتلا به بیماری کرونا شده بودند، به نمایندگی از کادر درمان، تکریم شدند.

شهباز گهروئی تصریح کرد: هر آنچه در حوزه هنری به عنوان ظرفیت و امکانات اعم از سینما، پلاتوهای تئاتر و… وجود دارد، برای استفاده از کادر درمان و پرستاران در اختیار آنها قرار می‌گیرد و به محض اینکه شرایط مهیا شود، سهمیه‌ای برای بهره‌مند شدن این قشر و خانواده‌هایشان در نظر گرفته می‌شود.





اخبار زردیس | جدیدترین اخبار ایران و جهان