شما اینجا هستید
سیر و سفر » ۲ میلیون و ۴۰۶ هزار وسیله نقلیه در راه‌های استان تهران مشاهده شد

عادل مصدقی در گفتگو با خبرنگار زردیس، در خصوص وضعیت راه‌های استان تهران اظهار داشت: با توجه به سامانه‌ها و دوربین‌های تردد شمار و گزارشات دریافتی از گشت‌های راهداری و ترابری مستقر در راه‌ها در حال حاضر در استان تهران شاهد ترافیک عادی هستیم و فقط در محور تهران – شهریار باند به سمت شهریار محدوده پل کفش ملی ترافیک پرحجم و روان داریم و بالعکس محور نیز در محدوده شهر قدس ترافیک سنگین گزارش شده و سایر محورها ترافیک روان حالت عادی هستند.

مصدقی افزود: طی روز گذشته یکشنبه ۱۸ اردیبهشت ماه آزادراه تهران – کرج با ۲۱۳ هزار و ۱۳۰ تردد بیشترین و محور آزادراه تهران- شمال با ۱۳ هزار و ۵۲۱ تردد کم‌ترین وسیله نقلیه مشاهده شده را به خود اختصاص داده اند.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران عنوان داشت: جمع ورودی وسایل نقلیه به استان تهران طی روز گذشته ۲۶۳ هزار و ۴۶۸ وسیله نقلیه و جمع خروجی استان ۲۴۲ هزار و ۶۳۰ وسیله نقلیه بوده و مجموعاً تعداد ۲ میلیون و ۴۰۶ هزار وسیله نقلیه در راه‌های استان تهران مشاهده شده است.

وی با اشاره به گزارش هواشناسی، گفت: وضعیت جوی استان تهران در حال حاضر صاف و آفتابی ولی از بعد از ظهر احتمال بارندگی پراکنده در ارتفاعات اعلام شده که به نوعی احتمال بارندگی وجود دارد و شرایط و پدیده خاص دیگری در استان نخواهیم داشت.





اخبار زردیس | جدیدترین اخبار ایران و جهان