شما اینجا هستید
جامعه » ۱۷۰ روستا در زنجان با بحران کم آبی مواجه هستند

به گزارش خبرگزاری زردیس، علیرضا جزءقاسمی با بیان اینکه تعداد ۱۷۰ روستا در استان زنجان با مشکل کمبود آب مواجه هستند، گفت: بی‌تردید تامین آب شرب برای اقصی نقاط استان خط قرمز شرکت آب و فاضلاب استان بوده و تلاش می‌کنیم تا این خدمت به بهترین شکل ممکن به انجام برسد.

وی با یادآوری اینکه کمبود بارش‌ها باعث شده است تا امروز در زمینه تامین آب شرب با مشکل جدی مواجه شویم، افزود: در حال حاضر ۳۰۱ هزار و ۶۴۰ نفر در قالب ۹۱ هزار و ۵۹۲ خانوار تحت پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب استان زنجان هستند و در یک کلام می‌توان گفت که هم‌اکنون ۶۱۵ روستا از خدمات این شرکت بهره‌مند هستند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان با اشاره به اینکه مشکلات کم‌آبی باعث شده است تا در مقطعی از زمان اقدام به آب‌رسانی به روستاها با تانکر کنیم، بیان کرد: امسال نیز قصد داریم با توجه به مشکلاتی که در حوزه تامین آب برخی از روستاهای استان داریم، آب‌رسانی به ۱۲ روستا را از طریق تانکر انجام دهیم.

جزءقاسمی با یادآوری اینکه یکی از اقداماتی که می‌توان برای رفع مشکل کم‌آبی در روستاها انجام داد، بحث اجرای پروژه‌های آب‌رسانی است، یادآور شد: در همین راستا قصد داریم پروژه آب‌رسانی را در ۹۴ روستای استان زنجان به اجرا بگذاریم تا مشکل کم‌آبی در این روستاها تا حدودی مرتفع شود.





اخبار زردیس | جدیدترین اخبار ایران و جهان