شما اینجا هستید
سلامت » شمار قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به ۸۲۳ نفر رسید

به گزارش خبرگزاری زردیس، پرویز یزدان‌پناه افزود: هم اکنون ۵۸۷ بیمار در بیمارستان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد بستری هستند که ۲۷۹ نفر از این بیماران مبتلای قطعی و ۴۴ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند.

دکتر یزدان پناه اضافه کرد: از مجموع مبتلایان به ویروس کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد ۶۰ هزار نفر تاکنون بهبود یافته اند.

وی مهمترین عامل شیوع گسترده بیماری کرونا در کهگیلویه و وبویراحمد را شرکت مردم در تجمعات و عادی انگاری بیماری کرونا و همچنین شرکت در دورهمی‌ها دانست و ادامه داد: در صورت ادامه همین روند با بحران بیماری کرونا و افزایش روز افزون مبتلایان به این بیماری و همچنین سیر صعودی فوتی‌های کرونایی در استان مواجه خواهیم شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ضمن هشدار به مردم در خصوص عادی انگاری و بی توجهی به شیوه نامه‌های بهداشتی گفت: مردم استان هشدارها را جدی بگیرند و از شرکت در تجمعات و مراسم تشییع و تدفین اموات و همچنین رفتن به مکان‌های پر خطر مانند مراکز بهداشتی و درمانی بازار و مکان‌های شلوغ خودداری کنند و حتماً دستور العمل‌ها را جدی گرفته و از ماسک استفاده کرده و فاصله فیزیکی را رعایت کنند تا از بیماری کرونا و ابتلاء به این بیماری درامان بمانند.





اخبار زردیس | جدیدترین اخبار ایران و جهان