شما اینجا هستید
رسانه » تقویت حوزه عکاسی خبری در کردستان یک ضرورت است

به گزارش خبرنگار زردیس، سید لطیف حسینی نسب روز شنبه در مراسم تجلیل از عکاسان خبری استان کردستان در سنندج اظهار کرد: عکس یکی از مهمترین عناصر اطلاع رسانی در دنیای رسانه بوده و به هر اندازه به این حوزه توجه شود در تقویت فعالیت‌های رسانه‌ای مؤثر واقع خواهد شد.

وی افزود: عکس سندی غیر قابل انکار در رسانه است و تلاش‌های شبانه روزی عکاسان خبری شایسته والاترین تقدیر هاست.

مسئول انجمن عکاسان خبری استان کردستان تصریح کرد: تقویت حمایت‌های آموزشی، تجهیزاتی و تخصصی از عکاسان خبری استان امری غیر قابل انکار بوده و انتظار داریم دستگاه‌های متولی امر در این راستا این انجمن را یاری رسانند.

حسینی نسب افزود: انجمن عکاسان خبری کردستان علاوه بر حمایت از فعالان این عرصه اقدامات دیگری را هم تاکنون اجرایی کرده است و چندین برنامه دیگر را هم در دستور کار دارد.

وی از برگزاری چندین نمایشگاه گروهی از آثار عکاسان خبری استان در مناسبت‌های مختلف به عنوان برنامه‌های انجام شده این انجمن یاد کرد و گفت: تلاش برای تربیت عکاسان خبری در قالب کارگاه‌های آموزشی و جذب و معرفی این افراد به رسانه‌های استان از دیگر فعالیت‌های این انجمن خواهد بود.

مسئول انجمن عکاسان خبری کردستان از حمایت خانه مطبوعات، حوزه هنری انقلاب اسلامی، اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان و تعدادی از بانک‌های عامل از انجمن عکاسان خبری تقدیر کرد و گفت: امیدواریم این حمایت‌ها تا تحقق اهداف تعریف شده تداوم داشته باشد.





اخبار زردیس | جدیدترین اخبار ایران و جهان