شما اینجا هستید
سیر و سفر » آمادگی ناجا برای ورود زائران به کشور/مورد امنیتی گزارش نشده است

به گزارش خبرنگار زردیس، سردار محمد شرفی عصر سه شنبه در مرز مهران اظهار کرد: تجربه نشان داده اکثر زائران مرز مهران را برای بازگشت به کشور انتخاب می‌کنند، لذا پلیس برای امنیت زائران تمهیدات ویژه ای را در نظر گرفته است.

وی افزود: نیروی انتظامی، متناسب با موج بازگشت زائران، تغییر تاکتیک داده و طبیعتاً مسیرهای بازگشت، تحت پوشش و کنترل عملیاتی محسوس و نامحسوس تجهیزات و سامانه‌های پایش هوشمند قرار خواهند گرفت.

سردار شرفی با اشاره به آغاز موج بازگشت زائران به کشور، تصریح کرد: خوشبختانه، روند بازگشت زائران روان است و هیچ گونه مشکل خاصی در این زمینه نداریم و پیش بینی بینی می‌شود فردا و روزهای آتی بازگشت زوار به کشور روند افزایشی داشته باشد.

وی با قدر دانی از تلاش مسئولان و دستگاه‌های مختلف در ساماندهی و ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی (ع)، گفت: خدمات رسانی به زائران اربعین کار ارزشمندی است که عموم مردم و مسئولان نسبت به آن اهتمام ویژه ای دارند.

سردارشرفی ادامه داد: خوشبختانه تاکنون هیچ مشکل خاص امنیتی تا این لحظه نداشته‌ایم، و همکاران تا ورود آخرین زائر به کشور در خدمت مردم خواهند بود.

فرمانده قرارگاه اربعین ناجا با بیان اینکه همواره تلاش ما این است تا سریع‌ترین خدمات را به مردم ارائه دهیم تا کمترین مشکلات را داشته باشند، اضافه کرد: در حال حاضر تنها خواسته ما از مردم این است که برای بازگشت به شهرهای خود عجله نکنند چرا که ممکن است خستگی برای آنها حوادث ناگواری را در رانندگی رقم بزند.





اخبار زردیس | جدیدترین اخبار ایران و جهان