شما اینجا هستید
متفرقه » ۵۱ میلیارد تومان اعتبار برای توسعه چهارباغ اختصاص یافت

علی حدادی در گفت‌وگو با خبرنگار زردیس در خصوص برنامه‌های توسعه شهرستان تازه تأسیس چهارباغ اظهار کرد: انسجام و وحدتی که بین مسئولین در سطح شهرستان چهارباغ است نشانگر این است که آینده بسیاری خوبی برای این شهرستان پیش‌بینی می‌شود.

وی بیان کرد: درباره مجموعه مناطق محروم متأسفانه در کمیسیون تلفیق اعتبارات برای شهرستان‌های چهارباغ، نظرآباد، ساوجبلاغ و طالقان عدد صفر بود.

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس ادامه داد: بر این اساس با پیگیری‌های انجام شده از سوی کمیسیون تلفیق مجلس، عدد و رقمی برای حوزه انتخابیه مصوب شد و ۵۱ میلیارد تومان اعتبار برای شهرستان چهارباغ به جز تملک دارایی ۴۱ میلیاردی تخصیص یافت.

وی تصریح کرد: به فضل خدا یک حرکت خوبی در زمینه توسعه چهارباغ به ویژه در بخش بهداشت و درمان، راه‌های روستایی و مدارس خواهد بود.

راه‌اندازی منطقه ویژه اقتصادی لیزر ایران در چهارباغ

حدادی در خصوص برنامه زیرساختی شهرستان چهارباغ که نیازمند توجه ویژه‌ای از سوی مسئولان است، خاطرنشان کرد: به فضل خدا منطقه ویژه اقتصادی لیزر ایران در شهرستان چهارباغ شروع به فعالیت می‌کند.

وی گفت: این منطقه ویژه اقتصادی پتانسیل و ظرفیت خوبی برای شهرستان چهارباغ در زمینه ایجاد اشتغال محسوب می‌شود و بسترهای لازم برای توسعه اقتصادی و رونق اقتصادی فراهم خواهد شد.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس با بیان اینکه جلسات متعددی پیرامون این انجام شده و خواهد شد، متذکر شد: به جز منطقه ویژه اقتصادی برکت که برای شهرستان ساوجبلاغ مصوب شد، این مصوبه برای شهرستان چهارباغ به عنوان شهرک ویژه اقتصادی صورت می‌گیرد.





اخبار زردیس | جدیدترین اخبار ایران و جهان