شما اینجا هستید
سلامت » آموزش راهکارهای مقابله با سندرم خستگی در رادیو

به گزارش خبرگزاری زردیس به نقل از روابط عمومی رادیو سلامت، برنامه «با هم حرف بزنیم» از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۴:۰۵ در قالب یک مجله تخصصی از رادیو سلامت پخش می شود که روز یکشنبه ۱۸ مهر به موضوع سندرم خستگی می پردازد.

ملیحه کاظمی سردبیر و تهیه کننده برنامه در این باره گفت: این برنامه رادیویی با محوریت موضوعات روانشناسی از گروه بهداشت و روان رادیو سلامت پخش می شود و هر روز به موضوعاتی می پردازد که دغدغه شنوندگان است. البته زبان برنامه به گونه ای انتخاب شده تا مباحث تخصصی برای شنوندگان عام کاربردی باشد. بررسی اختلالات روحی و ارتباطی، افسردگی، انسان و طبیعت و … از دیگر موضوعاتی است که برنامه «با هم حرف بزنیم» به آن می پردازد.

وی ادامه داد: روز یکشنبه ۱۸ مهر به موضوع سندرم خستگی بعد از کرونا با حضور محمدجواد پرورش روانپزشک می پردازیم. روز دوشنبه ۱۹ مهر موضوع گوش دادن فعال با حضور علی منصوبی فر روانشناس مورد بررسی قرار می گیرد. روز سه شنبه ۲۰ مهر با توجه به بزرگداشت حافظ، موضوع برنامه به شعر درمانی اختصاص دارد که حافظ باجغلی در این باره صحبت می کند. روز چهارشنبه ۲۱ مهر به موضوع سیکل های خواب با حضور لیلا امامی فلوشیب خواب پرداخته می شود.

کاظمی در پایان بیان کرد: این برنامه در قالب مجله تخصصی به گویندگی لیلا رحیمیان پخش می شود. یکی از محورهای برنامه ویژگی های انسان های متعادل و با هدف است که راهکارهای این ویژگی ها در برنامه ارائه می شود.





اخبار زردیس | جدیدترین اخبار ایران و جهان