شما اینجا هستید
سلامت » پلمپ ۳۴۸ واحد صنفی متخلف بهداشتی در کهگیلویه و بویراحمد طی امسال

به گزارش خبرگزاری زردیس، روح الله باقری فرد افزود: روزانه ۳۲۰ مورد بازدید از واحدهای صنفی استان با هدف بررسی نحوه اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی ستاد کرونا و رصد تخلفات صنفی انجام می‌شود.

وی بیان کرد: بازرسان در گشت‌های مشترک صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات حکومتی، پلیس اماکن و مبارزه با کالا و ارز، شبکه بهداشت و دامپزشکی روزانه در ۲ نوبت بازارهای کهگیلویه و بویراحمد را رصد می‌کنند.

وی اظهار کرد: هم اکنون کار نظارت و بازرسی از بازارهای استان از سوی ۲۰ گروه در شهرستان‌های کهگیلویه و بویراحمد انجام می‌شود.

باقری فرد با اشاره به اینکه حدود ۳۰ هزار واحد صنفی دارای پروانه در استان فعالیت می‌کند افزود: امسال بیش از ۶۰ هزار و ۱۹۶ مورد بازرسی از اصناف استان انجام شد.

وی ادامه داد: در این زمینه بیش از هزار و ۶۰۷ پرونده تخلف صنفی به ارزش ریال ۱۱۸ میلیارد ریال تشکیل شد.

باقری فرد بیان کرد: گران فروشی، کم فروشی، عدم درج قیمت و عدم رعایت ساعات کاری، عرضه خارج از شبکه از مهمترین تخلفات واحدهای صنفی استان در این مدت بوده است.

معاون بازرسی، نظارت و حمایت از حقوق مصرف کننده سازمان صمت استان گفت: واحدهای صنفی در راستای قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز، کالاهای لوازم خانگی، روغن، موتور، پوشک بچه را در سامانه جامعه تجارت و جامع انبارها ثبت کرده در غیر این صورت کالاها مشمول قاچاق کالا بوده و برای آنها پرونده تخلف تشکیل و به تعزیرات معرفی می‌شود.





اخبار زردیس | جدیدترین اخبار ایران و جهان