شما اینجا هستید
جامعه » وزارت فرهنگ «ساماندهی مد و لباس» رادر دستور کار قرار دهد

به گزارش خبرنگار زردیس، در نشست علنی روز (چهارشنبه ۲۸ مهرماه) مجلس شورای اسلامی احمد راستینه ضمن تبریک هفته وحدت به همه مسلمانان و برادران شیعه و سنی جهان اسلام گفت: ملت ایران، آذربایجان، افغانستان و سایر ملت های منطقه با هم پیوستگی تمدنی داریم، لذا به آقای الهام علی اف تذکر می دهم که مراقب خشم ملت ها باشد، ملت ها با برادری سالیان دراز در کنار هم زندگی می کنند و این بهم پیوستگی ادامه خواهد داشت.

نماینده مردم شهرکرد، بن وسامان در مجلس ضمن تبریک هفته تربیت بدنی افزود: از وزارت ورزش و جوانان انتظار دارم در راستای حمایت جدی از مدال آوران، اقدام ویژه انجام دهد. قهرمانان در محضر رهبر معظم انقلاب نکاتی را پیرامون مباحث مسکن و اشتغال مطرح کردند که زیبنده این قهرمانان ورزشی نیست، بنابراین برای یک بار برای همیشه باید به این دغدغه ها خاتمه داده شود.

وی با اشاره به اقدام شایسته پهلوان محمدرضا گرایی که مدال خود را به شهید گمنامی که از او معجزه دیده بود، تقدیم کرد، اظهار کرد: اتفاقات عجیبی در فدراسیون فوتبال رقم خورده، اظهارات عجزگونه رئیس فدراسیون خنده دار است، از آقای عزیزی خادم که خانواده های متدین و از بچه های انقلاب است، تعجب می کنم که چنین اظهارات عجزگونه ای را که زیبنده ملت سرافراز ایران اسلامی نیست، مطرح می کند. وزارت ورزش و جوانان تذکرات لازم را دهد.

راستینه با بیان اتفاقات عجیبی که در تغییر پوشش و حجاب در حال رخ دادن است، گفت: دستگاه های مختلف براساس وظایف و تکالیفی که شورای عالی انقلاب فرهنگی مشخص کرده، اقداماتی را انجام دهند. وزارت فرهنگ و نیروی انتظامی مبادا در خواب خرگوشی بروند و به بهانه مشکلات اقتصادی این وضعیت نابه‌هنجار پوشش و حجاب را فراموش کنند. جامعه متدین ایران اسلامی این وضعیت را برنمی تابد، فرمانده ناجا وظیفه‌ای جدی دارد که با این نوع پوشش ها برخورد کند، وزارت فرهنگ نیز به عنوان دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی ساماندهی مد و لباس را در دستور کار قرار دهد.

وی همچنین ضمن تقدیر از رئیس جمهور به جهت سفرهای استانی اخیر گفت: انتظار می رود این سفرها با برنامه ریزی جامع و کارشناسی تر انجام شود تا نتایج مطلوب تری داشته باشد.





اخبار زردیس | جدیدترین اخبار ایران و جهان