شما اینجا هستید
جامعه » مخالف فضای مجازی و استفاده مردم از این ظرفیت نیستیم

به گزارش خبرگزاری زردیس، آیت الله نوری همدانی عصر پنجشنبه در دیدار عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، با بیان اینکه انجام کارهای مشکل و سخت باید عادت ما در زندگی باشد، گفت: کارهای آسان را همه می‌توانند انجام بدهند اما در مواقعی که کار سخت و مشکلات باشد، انسان باید قدرت و شهامت انجام آن را پیدا کند و مشکلات را از سر راه بردارد.

ایشان قیام برابر طاغوت را هنر امام خمینی (ره) و از نمونه‌های بارز کارهای سخت عنوان کرده و افزود: امام رضوان الله علیه در یک روزگار بسیار سختی که دو بلوک مهم شرق و غرب، جهان را اداره می‌کردند، به میدان آمد و اسلام را معرفی کرد.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره حضور آیت الله رئیسی در رأس قوه مجریه بیان کرد: امروز مردم با مشکل بزرگ گرانی و معیشت و بیکاری مواجه هستند بنابراین دولت باید تلاش کند سنگ بزرگ گرانی را از پیش روی مردم بردارد.

وی به مسئله فضای مجازی اشاره کرده و گفت: اسلام می‌خواهد همیشه مردم در میدان علم و فرهنگ یکه تاز باشند و جلو بیایند، بنابراین ما مخالف فضای مجازی و استفاده مردم از این ظرفیت نیستیم بلکه معتقدیم این فضا باید به درستی مدیریت و ساماندهی شود.

آیت الله نوری همدانی افزود: امروز فضای مجازی به سرعت مطالب و اخبار را پخش و در اختیار مردم قرار می‌دهد لذا باید مراقب بود تا دشمن که حضور جدی در این فضا دارد، جوانان ما را از هویت اسلامی و ایرانی خود دور نسازد و با شایعه پراکنی و دروغ پراکنی بین مردم و حتی مسلمانان ایجاد اختلاف نکند.

مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه فناوری و تکنولوژی مانند آهن ربا دارای دو قطب مثبت و منفی است، عنوان کرد: فضای مجازی در عین آسیب‌هایی که دارد و باید شناسایی شود، محسناتی هم دارد که باید مورد توجه قرار گیرد و به مردم معرفی کنیم.





اخبار زردیس | جدیدترین اخبار ایران و جهان