شما اینجا هستید
مدرسه ، حوزه و دانشگاه » فراخوان هفتمین جشنواره رسانه ای ابوذر اعلام شد

به گزارش خبرگزاری زردیس، ابراهیم شیشه‌گر، گفت: امسال هفتمین دوره از جشنواره سراسری و چهارمین دوره جشنواره استانی ابوذر فارس، برگزار خواهد شد. این فعال رسانه‌ای استان فارس افزود: این جشنواره در بخش‌های «خبر»، «مصاحبه»، «گزارش»، «تیتر»، «یادداشت»، «کاریکاتور»، «موشن گرافیک»، «فیلم خبری» و «عکس» برگزار خواهد شد.

او گفت: تولید محتوا، ایجاد فرصت نقش آفرینی برای بسیجیان رسانه‌ای دغدغه مند، شناسایی افراد رسانه‌ای دارای مهارت و توانمند برای تولید محتوای گسترده برای رسانه‌های سراسری، تربیت کادر خبری فنی استاندارد و بسیجی، حساس کردن مسئولان برای حل معضلات و آسیب‌های اجتماعی و جریان سازی رسانه‌ای از جمله اهداف برگزاری این جشنواره است.

شیشه‌گر با اشاره به اینکه استان فارس فعالیت‌های بسیار خوب رسانه‌ای در تمام حوزه‌ها دارد، نسبت به حضور پررنگ فعالان رسانه در این دوره ابراز امیدواری و اضافه کرد: هر فرد می‌تواند در سه بخش و در هر بخش حداکثر سه اثر را برای شرکت در جشنواره ارسال کند. این فعال رسانه‌ای، محورهای هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر را “جهش تولید، امیدآفرینی، ظرفیت‌های کشاورزی استان، حقوق شهروندی، بصیرت و دشمن شناسی، آسیب‌های اجتماعی، بیانیه گام دوم، کمک مومنانه، مدافعان سلامت و شهدای رسانه‌ای، سبک زندگی، فرصت‌ها و تهدیدات فضای مجازی” ذکر کرد.

دبیر چهارمین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر فارس خاطرنشان کرد: از آنجایی که توسعه ورزش به نشاط و شادابی در جامعه و امیدآفرینی کمک می‌کند امسال بخش ورزش نیز به این دوره از جشنواره اضافه شده است.

شیشه‌گر، ۳۰ دی ماه امسال را آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره رسانه‌ای ابوذر اعلام و اضافه کرد: آثاری قابلیت شرکت در جشنواره را دارد که از یکم بهمن ۱۳۹۹ تا ۳۰ دی ماه امسال در نشریات کشوری و استانی، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری منتشر شده باشد.

او با یادآوری اینکه برگزیدگان استانی این جشنواره به مرحله کشوری راه خواهند یافت، گفت: نفرات برتر استانی در مراسم اختتامیه تجلیل و موفق به دریافت جوایز نقدی و لوح سپاس خواهند شد.

شیشه‌گر گفت: علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را به شکل حضوری یا پستی به آدرس شیراز، خیابان پاسداران، دفتر بسیج رسانه فارس یا خیابان فردوسی، کوچه پروانه، جنب سالن مجتمع فرهنگی ورزشی شلمچه، سازمان بسیج رسانه فارس تحویل داده یا ارسال کرده یا به صورت فایل پی‌دی‌اف از طریق شبکه‌های اجتماعی به شماره ۰۹۲۱۱۷۲۸۱۲۵⁩ بفرستند.





اخبار زردیس | جدیدترین اخبار ایران و جهان