شما اینجا هستید
متفرقه » هویت باغشهری چهارباغ حفظ شود

به گزارش خبرگزاری زردیس، مجتبی عبداللهی بعد از ظهر چهارشنبه در شورای اداری شهرستان چهارباغ که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، ضمن گرامیداشت روز مجلس و یاد و خاطره شهدا و امام شهدا، افزود: تمامی دغدغه‌ها و مشکلات مطروحه از سوی امام جمعه محترم و نماینده محترم مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در خصوص این شهرستان باید مصوبه و رسیدگی شود.

وی ادامه داد: به طور قطع این شهرستان تازه تأسیس با مشکلات زیرساختی مواجه است که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

عبداللهی گفت: باید فرصت خدمت به مردم را غنیمت بدانیم و با همت جهادی و در سایه وحدت و همدلی در راستای کسب رضایتمندی جامعه بهره برداری کنیم.

وی افزود: مسئولان استان باید با دید مثبت به حل مسائل مردم بپردازند و از تمامی اختیارات خود در این زمینه استفاده کنند.

استاندار البرز گفت: فرماندار شهرستان و تمامی مسئولان باید سه شنبه‌های هر هفته را به دیدار چهره به چهره با مردم اختصاص داده و به واقع مردم را تکریم کنند.

وی افزود: باید با هم همدل و متحد شویم تا گره از مشکلات مردم باز کنیم و این هدف جز با خدمت یکپارچه برای کسب رضایتمندی مردم، محقق نمی‌شود.

عبداللهی با تاکید بر اینکه باید سطح رضایتمندی مردم در شهرستان‌ها به جد افزایش یابد، گفت: عملکرد مدیران و مسئولان را از کف جامعه مورد نظرسنجی قرار می‌دهیم.

وی افزود: باید تحول در موضوعات اقتصادی و اجتماعی تمامی شهرستان‌های استان برای مردم محسوس و مشهود باشد.

استاندار البرز گفت: ساماندهی سکونتگاه‌های غیررسمی و حاشیه نشینی بویژه در این شهرستان مورد تاکید است و باید با خرد جمعی و انسجام برای این امر تصمیم گیری کنیم.

وی افزود: تمامی اقشار آسیب‌پذیر جامعه، هم‌وطنان ما هستند و ما مسئولیم تا به تبعیت از فرمان مقام معظم رهبری و برنامه‌های دولت محترم در این راستا اقدامات ویژه ای را رقم بزنیم.

عبداللهی گفت: قرارگاه اجتماعی در تمامی شهرستان‌های استان باید شکل بگیرد و مصوبات آن عملیاتی و اجرایی شود.

وی افزود: چهارباغ باید قطب کشاورزی البرز شود و توسعه گلخانه‌ها و استخرهای پرورش ماهی این شهرستان اجرایی شود.

استاندار البرز گفت: معتادان متجاهر این شهرستان باید در کمترین زمان ممکن ساماندهی و جمع آوری شوند.

وی با بیان اینکه مسئولان در به سرانجام رساندن کارهای عقب مانده از هم سبقت بگیرند، افزود: چهارباغ باید هویت باغشهری خود را حفظ کند و در رابطه با صادرات گل و گیاه به جد وارد عمل شود.

عبداللهی گفت: ضرورت دارد موانع صادرات گل و گیاه احصا شود و به صورت تخصصی در جهت حل آن اقدام شود.





اخبار زردیس | جدیدترین اخبار ایران و جهان