شما اینجا هستید
بین الملل » کشته شدن حداقل چهار نفر بر اثر تیراندازی در ایالت جورجیای آمریکا

به گزارش خبرگزاری زردیس به نقل از سی ان ان، مقامات آمریکایی با تائید وقوع تیراندازی در منطقه رکس در ایالت جورجیا، از کشته شدن حداقل چهار نفر از جمله یک مقام پلیس در این درگیری‌ها خبر دادند.

«کوین رابرتس»، رئیس پلیس کلیتون کانتی در همین ارتباط اعلام کرد که در این تیراندازی، دو زن، یک افسر پلیس و یک مظنون کشته شدند.

یک روز پیش از این نیز، پلیس آمریکا از کشته و زخمی شدن ۹ نفر براثر تیراندازی در دبیرستانی در ایالت میشیگان این کشور خبر داد. بر اساس این گزارش، در پی تیراندازی در دبیرستان اکسفورد در ایالت میشیگان سه تن کشته و ۶ نفر دیگر زخمی شدند. پلیس آمریکا از وقوع این تیراندازی حوالی ساعت یک ظهر به وقت محلی خبر داد و افزود که گشتی‌های پلیس و تیم‌های امدادرسانی به محل حادثه اعزام شدند. پلیس آمریکا همچنین افزود که عامل این تیراندازی بازداشت شده است.

آزادی حمل سلاح گرم در آمریکا عامل اصلی بروز چنین حوادثی در این کشور است به طوری که روزانه خبرهای متعددی از تیراندازی با سلاح گرم و کشتار در ایالت‌های مختلف این کشور در صدر اخبار رسانه‌ها منتشر می‌شود و این در حالی است که لابی قدرتمند سازندگان اسلحه در آمریکا اجازه نمی‌دهد تا تغییری در این قانون به وجود بیاید.

لازم به ذکر است که بر اساس گزارش مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌های آمریکا، ایالات متحده به تازگی بالاترین افزایش میزان قتل و کشتار را در تاریخ معاصرش ثبت کرده است.





اخبار زردیس | جدیدترین اخبار ایران و جهان