شما اینجا هستید
رسانه » ورود مجلس برای طرح صیانت به دلیل رهاشدگی فضای مجازی است

به گزارش خبرنگار زردیس، حسینعلی حاجی دلیگانی شامگاه چهارشنبه در یادواره شهدای مسجد صفاری کاشان با اشاره به هشت سال دفاع مقدس و رشادت‌های رزمندگان اسلام در جبهه‌های حق علیه باطل اظهار داشت: دفاع مقدس همانند یک دانشگاه بود که افرادی که در آن دانشگاه بودند در تراز انقلاب اسلامی تربیت شدند.

وی با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس رزمندگان زیادی جانباز و یا به شهادت رسیدند، ابراز داشت: این دانشگاه از لحاظ سخت افزاری تعطیل شده است ولی از لحاظ نرم افزاری ادامه پیدا کرده است که برگزاری یادواره شهدا در همین راستا است.

غفلت از یاد شهدا منجر به حضور افراد غربگرا در مراکز تصمیم گیری کشور شد

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در شرایط کنونی بیش از هر زمان دیگر نیاز داریم تا حافظ آرمان شهدا و یادگاران هشت سال دفاع مقدس باشیم، تصریح کرد: متأسفانه هر زمان که از یاد شهدا غافل شدیم و افراد غربگرا حضور آنها در مراکز تصمیم گیری پررنگ شد شاهد بروز مشکلات زیادی در کشور بودیم.

وی با اشاره به اینکه افراد غربگرا هیچ دلبستگی به آرمان‌های انقلاب و ادامه راه شهدا ندارند، خاطرنشان کرد: حضور این افراد در مراکز تصمیم گیری باعث تضییع حقوق ملت می‌شود چراکه با میدان دادن به عده‌ای خاص فقط در جهت منافع خود و گروه‌های وابسته به خود حرکت می‌کنند.

اثرات اقدامات اقتصادی دولت در آینده نزدیک قابل مشاهده است

حاجی دلیگانی با بیان اینکه خوشبختانه در حال حاضر هماهنگی مطلوبی بین سه قوا در کشور وجود دارد، تاکید کرد: دولت اقدامات مناسبی برای حل مشکلات اقتصادی مردم انجام داده و یا در حال انجام است که اثرات آن را می‌توان در آینده‌ای نزدیک دید.

وی با بیان اینکه کشور به ریل صحیح و راه درست خود برگشته است، ادامه داد: علیرغم اینکه در دولت گذشته منابع موجود به نادرستی و با اشتباه بین مردم توزیع می‌شد، در حال حاضر به گونه توزیع منابع در حال انجام است که مساوات رعایت شود.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در مورد مشکلات اقتصادی موجود در کشور گفت: برای مهار تورم در کشور باید فعلاً شرایط اقتصادی کشور را به ثبات رساند و این موضوع باید در آرامش انجام شود.

انتقاد از همراهی برخی رسانه‌های داخلی با شانتاژهای رسانه‌ای تحمیل شده از خارج

وی با اشاره به برخی از اقدامات و شانتاژهای رسانه‌ای دشمنان در زیر سوال بردن اقدامات دولت و کم اهمیت دادن آنها اظهار داشت: متأسفانه برخی از رسانه‌های داخل کشور هم به این شانتاژها دامن می‌زنند و راه رسانه‌های بیگانه همچون بی بی سی فارسی را ادامه می‌دهند.

حاجی دلیگانی با اشاره به اینکه یکی از راه‌های نفوذ دشمن به کشور ورود به مسائل فرهنگی و ترویج فرهنگ بی بند و باری به خصوص در شبکه‌های مجازی است، ابراز داشت: ورود مجلس برای اجرای طرح صیانت به دلیل رهاشدگی فضای مجازی در کشور است.

وی همچنین با اشاره به اینکه مجلس نمی‌تواند نسبت به مسائل فرهنگی و اجتماعی بی تفاوت باشد، تصریح کرد: هر چند ممکن است در بخش‌هایی از کشور مشکلاتی وجود داشته باشد ولی این مشکلات نباید ما را از توجه به مسائل فرهنگی غافل کند.





اخبار زردیس | جدیدترین اخبار ایران و جهان