شما اینجا هستید
سلامت » تکمیل پروژه های بهداشت و درمان نیازمند بازنگری در سیاست هاست

معین الدین سعیدی در گفت و گو با خبرنگار زردیس، اظهار داشت: وزارت بهداشت باید با نگاه ویژه به وضعیت بهداشت و درمان و تخصیص اعتبارات ویژه نسبت به تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در استان سیستان و بلوچستان اقدام کند.

نماینده مردم چابهار، نیک شهر، کنارک، قصرقند و دشتیاری در مجلس شورای اسلامی گفت: قطعاً تکمیل پروژه‌های بهداشت و درمان منطقه و تجهیز آنها نیازمند تخصیص اعتبارات جدید است.

وی ادامه داد: پروژه‌های در حال تکمیل اورژانس و سوانح سوختگی در بیمارستان امام علی چابهار (ع و آزمایشگاه رفرانس در چابهار و نیکشهر نیازمند تأمین اعتبار هستند که در این خصوص قول مساعد داده شده است.

سعیدی با اشاره به اینکه همچنین قرار است بیمارستان سابق نیکشهر مجدداً راه اندازی شود و کار تجهیز بیمارستان نیروی دریایی کنارک نیز در دست اقدام است، اظهار کرد: برای این بیمارستان باید پزشک متخصص اعصاب، اطفال، زنان، زایمان و ارتوپد نیز جذب شود.

وی از اختصاص ۲۱ میلیارد تومان اعتبار به بیمارستان پلان خبر داد و افزود: حدود ۳۰ سال قبل یک بیمارستان ۶۴ تخت‌خوابی در بخش پلان چابهار کلنگ‌زنی و عملیات ساخت آن آغاز شده که با گذشت ۳۶ سال هنوز هم تکمیل و افتتاح نشده است.





اخبار زردیس | جدیدترین اخبار ایران و جهان