شما اینجا هستید
متفرقه » ضاربین معلم بندرعباسی دستگیر شدند

به گزارش خبرنگار زردیس، مجتبی قهرمانی ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی اخبار واصله مبنی بر هجوم چند نفر از اراذل و اوباش به دبیرستان ادیب در محله نیایش شهر بندرعباس که منجر به مضروب شدن یکی از معلمان این مدرسه شده بود، شناسایی و دستگیری عوامل این اقدام مجرمانه به صورت ویژه در دستور کار دستگاه قضایی استان هرمزگان قرار گرفت که خوشبختانه با گسترش چتر اطلاعاتی، مخفیگاه این افراد توسط مأموران شناسایی شد.

وی افزود: در نتیجه بررسی ها مشخص شد ضاربین معلم بندرعباسی پس از فرار از محل ارتکاب جرم در یکی از محلات این شهر پنهان شده اند که به محض تأیید این خبر با دستور مقام قضایی ضمن اعزام تیم های مجرب عملیات ویژه پلیس در یک عملیات غافلگیرانه افراد مورد نظر دستگیر شدند.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در پایان با بیان اینکه عواقب بسیار سنگینی در انتظار اخلال گران نظم و امنیت عمومی است خاطرنشان کرد: افرادی که سودای چنین جرائمی را در سر می‌پرورانند، آگاه باشند و بدانند که دستگاه قضایی قاطعانه با آن‌ها برخورد خواهد کرد.

گفتنی است؛ روز گذشته یک معلم بندرعباسی برای حمایت از یکی از دانش آموزان خود در مقابل حمله چهار نفر از اراذل و اوباش که به مدرسه محل خدمت او وارد شده بودند ایستادگی می کند و با ضربات چاقو مجروح و راهی بیمارستان می شود.

بنابر اعلام روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، حال این معلم بندرعباسی پس از دو روز بستری شدن در بخش مراقبت‌های ویژه، بهبود نسبی یافته و سیر مراحل درمان وی همچنان ادامه دارد.





اخبار زردیس | جدیدترین اخبار ایران و جهان