شما اینجا هستید
ورزش » برد بزرگ هوادار مقابل تراکتور و توقف گل گهر/ مس و فجر شکست خوردند

به گزارش خبرنگار زردیس، هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران در حالی امروز برگزار شد که همزمان با پیروزی سه بر صفر استقلال تهران مقابل پدیده مشهد، چهار دیدار دیگر نیز از ساعت ۱۵ برگزار شد.

در یکی از مسابقات امروز، آلومینیوم اراک میزبان گل گهر سیرجان بود که این دیدار گلی را در بر نداشت تا شاگردان امیر قلعه نویی در تیم گل گهر پس از تصمیم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در اعلام نتیجه سه دیدار این تیم به سود استقلال، سپاهان اصفهان و پیکان تهران باز هم نتوانند پیروز شده و خود را به بالای جدول برسانند.

هوادار تهران با پیروزی یک بر صفر مقابل تراکتور تبریز خلق شگفتی کرد تا شاگردان رضا عنایتی به امتیاز ۱۲ رسیده و صعودی چند پله‌ای در جدول داشته باشند و موقتا جایگاه دهم را برای خود کنند.

نفت مسجد سلمان نیز با تعویض طلایی فراز کمالوند توانست میهمان خود فجر شهید سپاسی شیراز را با دو گل شکست دهد. بلبلی که در دقیقه ۳۲ جای کرار جاسم وارد زمین شده بود، توانست در دقیقه ۳۴ گل اول تیمش را به ثمر برساند. میرهادی میرجوان (۳۹) نیز گل دوم این تیم را به ثمر رساند. مسجد سلیمانی‌ها با پیروزی به رده چهاردهم جدول صعود کردند.

مس رفسنجان نیز پس از مدت‌ها تن به شکست داد و مقابل نساجی نتیجه را واگذار کرد. نساجی با این پروزی با ۱۴ امتیاز در رتبه هشتم قرار گرفت. مس رفسنجان نیز ۱۸ امتیازی ماند تا در رده پنجم باقی بماند.

نتایج چهار دیدار به شرح زیر است:

* آلومینیوم اراک صفر – گل گهر سیرجان صفر

* نفت مسجد سلیمان ۲ – فجر شهید سپاسی شیراز صفر
گل‌ها: محمد بلبلی (۳۴) و هادی میرجوان (۳۹)

* مس رفسنجان یک – نساجی مازندران ۲
گل‌ها: گادوین منشا (۷۳ – پنالتی) برای مس و رضا جعفری (۳۹) و حامد شیری (۸۲ – پنالتی) برای نساجی

* هوادار تهران یک – تراکتور تبریز صفر
گل: محمدی (۵۸) برای هوادار





اخبار زردیس | جدیدترین اخبار ایران و جهان