شما اینجا هستید
متفرقه » وحدت عشایر خوزستان باعث ترس دشمنان است/لزوم رسیدگی به مشکلات عشایر

به گزارش خبرنگار زردیس، سردار حسن شاهوارپور عصر امروز سه شنبه در حاشیه همایش عشایر خوزستان با گرامیداشت یاد و خاطره ۱۰ هزار شهید عشایر کشور بیان کرد: این همایش به مناسبت گرامیداشت شهدای عشایر و همچنین دومین سالگرد شهادت سپهبد شهید قاسم سلیمانی با حضور جمعی از عشایر خوزستان به نام سردار سلیمانی برگزار شده تا یاد و خاطر این شهدا همچنان زنده نگه داشته شود.

وی افزود: این یادواره نشان از وحدت، یکدلی، برادری و پای‌کار بودن عشایر خوزستانی است که همواره در سختی‌ها و بحران‌ها به ویژه دوران دفاع مقدس، سیل و زلزله پیشتاز بوده و هستند.

فرمانده سپاه ولی عصر (عج) خوزستان ادامه داد: عشایر خوزستان مانند برادر در کنار یکدیگر بوده و از نظام اسلامی در سایه ولی امر مسلمین دفاع می‌کنند که شایسته تقدیر است.

وی افزود: دشمنان از این وحدت و یکدلی روز به روز ناامیدتر شده و در عین حال امیدواری بیشتری به جامعه منتقل می‌شود.

سردار شاهوارپور یادآور شد: عشایر خوزستان با مشکلاتی در حوزه‌های خدماتی، آبرسانی، جاده‌ای و تولید رو به رو هستند که باید بیش از گذشته به آنها توجه شود.

وی گفت: مردانی که همواره در تمامی صحنه‌های انقلابی پیش‌قدم هستند باید بهترین خدمت را دریافت کنند و امید است دولت انقلابی با برنامه‌ریزی مناسب گره‌ای از مشکلات این مردم را برطرف کند.





اخبار زردیس | جدیدترین اخبار ایران و جهان