شما اینجا هستید
سیاست » «رئیسی» قم را به مقصد تهران ترک کرد

به گزارش خبرنگار زردیس، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی شامگاه جمعه پس از دیدار با حضرات آیات صافی گلپایگانی و شبیری زنجانی و دیدار با اساتید و نخبگان حوزه علمیه، قم را به مقصد تهران ترک کرد.

حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهوری کشورمان همچنین عصر امروز جمعه پس از دیدار با رئیس و اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، با اعضای مجلس خبرگان رهبری و شورای عالی حوزه علمیه قم دیدار و گفتگو کرد.

رئیس‌جمهور کشورمان در دومین روز از سیزدهمین سفر استانی خود در شهر مقدس قم امروز جمعه با مراجع عظام تقلید دیدار کرده بود. حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی صبح امروز در دومین روز از سفر استانی به شهر مقدس قم پس از گفت‌وگو با آیت‌الله نوری همدانی، به دیدار آیت‌الله سبحانی رفت. وی سپس در نشستی با آیت‌الله عبدالله جوادی آملی دیدار و گفتگو کرد و پس‌ازآن به محل دفتر آیت‌الله مکارم شیرازی رفت. رئیس‌جمهوری سپس در محل بیت آیت‌الله علوی‌گرگانی با این مرجع تقلید دیدار کرد.

شرکت در نشست خبری از برنامه‌های دومین روز حضور رئیس‌جمهور در قم بود.

حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی صبح دیروز پنجشنبه برای سفری دو روزه وارد شهر مقدس قم شد و در حرم مطهر کریمه اهل‌بیت (س) مورد استقبال استاندار، تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) و تولیت مسجد مقدس جمکران قرار گرفت.

رئیس‌جمهور سفر دو روزه خود به شهر مقدس قم را با ادای احترام به مقام شامخ شهدا و زیارت حرم کریمه اهل‌بیت حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها آغاز کرد و پس از حضور در جمع فعالان فرهنگی اجتماعی قم، شرکت در شورای اداری استان و بررسی مسائل و مشکلات اجتماعی و عمرانی شهر، دیدار با مراجع عظام تقلید و علما و تشکل‌ها و نهادهای حوزوی و شرکت در نشست خبری با اصحاب رسانه امشب به تهران بازگشت.





اخبار زردیس | جدیدترین اخبار ایران و جهان