شما اینجا هستید
تاریخ » بصیرت اصلی ترین رمز موفقیت شهید سلیمانی بود

به گزارش خبرنگار زردیس سردار سالار آبنوش دوشنبه شب در جمع مردم شهر محمودآباد نمونه که در مصلی این شهر برگزار شد اظهار کرد: ما در خلقت خود هیچ نقشی نداشته‌ایم و اینکه در این مقطع متولد شده‌ایم و مولود این زمان هستیم و با یک انقلاب اسلامی همزاد شده‌ایم قطعاً باید بدانیم که بدون دلیل و حکمت نیست.

وی با بیان اینکه اسلام در عید مبعث متولد شده و ما مسلمان‌ها هرساله برای اسلام جشن تولد می‌گیریم، افزود: وقتی اسلام متولد شد اصحاب فتنه و کفر که همواره منافع خود را در تنازع با مکتب الهی می‌دیدند که از صدر خلقت بشر نیز این داستان تا به امروز وجود داشته است فکر کردند این دین را نیز می‌توانند به حاشیه بفرستند.

این رزمنده دفاع مقدس با اشاره به اینکه اصحاب فتنه و کفر در تلاش بودند که بعد از پیامبر (ص) این دین را نیز مانند خیلی از ادیان منحرف کنند، عنوان کرد: گروهی که منافع مادی و شیطانی آنها با دین الهی در تقابل است همواره در کمین دین بوده‌اند و لذا وقتی اسلام متولد شد تصمیم داشتند بر سر این دین نیز همان بلایی را بیاورند که بر سر دیگر ادیان آورده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه حکومت اسلام تشکیل شد و غدیری روی داد که در دیگر ادیان نبود، اضافه کرد: غدیر پدیده بی نظیر مکتب ما بود که اسلام را استمرار داد.

آبنوش اضافه کرد: دشمنان فتنه گر و آشوب گر از همان ابتدا تلاش کردند تا استمرار اسلام را قطع کرده و با فتنه‌های خود مشغول بودند که اسلام را تهی کنند که واقعه بعدی یعنی عاشورا رخ داد.

وی ادامه داد: کربلا باعث حیات و احیا دین اسلام شد و کربلا برای همیشه اسلام را زنده کرد تا این دین برای همیشه استمرار داشته باشد.

فرمانده اسبق سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین عنوان کرد: ۱۴۰۰ سال در برابر اسلام ایستادند و اسلام توسط مراجع و علما سینه به سینه حفظ شد تا اسلام بار دیگر در ۲۲ بهمن ۵۷ تولدی دیگر پیدا کرد و غبارها از این دین کنار زده شد تا بشر سرگشته و سرگردان گفتمان الهی یک دین جدید را ببیند.

وی گفت: تمام آن دشمنان و فتنه گران در برابر این انقلاب ایستادند و از همان ابتدا با راه اندازی فتنه‌های متعدد همچون جنگ تمام عیار نفوذ، ترور بیش از ۱۶ هزار نفر، کودتا، تلاش‌های تجزیه طلبی و هشت سال دفاع مقدس تلاش کردند تا این انقلاب به زمین بخورد.

آبنوش عنوان کرد: همه اینها در گام نخست که گام تثبیت و تحکیم بود روی داد و ملت ایران با تحمل این فشارها انقلاب خود را تثبیت و تحکیم بخشیدند.

وی اظهار کرد: امروز در حالی وارد گام دوم انقلاب شده‌ایم که این گام شامل تبیین و ترویج انقلاب اسلامی گفتمان انقلاب و تمدن سازی برای ظهور است.

این رزمنده دفاع مقدس افزود: در همه جنگ‌ها با ملت ایران دشمن نا امید شده و شکست خورده است و امروز دیگر از نیستی ما سخن نمی‌گوید ولی امروز با یک جنگ مواجه هستیم و آن جنگ شناختی است.

وی با بیان اینکه جنگ شناختی جنگ ادارک و جنگ مدیریت اراده است، تاکید کرد: در این جنگ دشمن به دنبال هدایت افراد به سمت خود است و امروز با یک جنگ تمام عیار در بستر فضای مجازی هستیم که حاصل آن نابودی است.

آبنوش با بیان اینکه در این جنگ هدف اصلی امید مردم است، خاطرنشان کرد: اگر توانستیم امید را در مردم حفظ کنیم و تیرهای دشمن را به سمت او بازگردانیم پیروزیم.

وی اضافه کرد: در فضای گام دوم و در این نبرد تمام عیار کسی پیروز است که بصیر باشد در غیر این صورت فردی که بصیر نباشد بدون شک در زمین دشمن بازی خواهد کرد.

فرمانده اسبق سپاه صاحب الامر (عج) با بیان اینکه بصیر به این معناست که پیش از حادثه، اتفاق را پیش بینی بکنیم گفت: داشتن اطلاعات کافی، تحلیل مناسب، داشتن شاخص که همان ولایت است از مهم‌ترین شاخصه بصیرت محسوب می‌شود.

وی تصریح کرد: آنچه حاج قاسم را به این جایگاه امروز رسانده است این بود که هرگز در برابر نظر شاخص که حرف مقام معظم رهبری بود جز چشم چیز دیگری نگفت.

آبنوش عنوان کرد: رمز موفقیت حاج قاسم بصیرت او بود و تمام تاریخ ما از بی بصیرتی خواص سیلی خورده است.

وی در پایان بیان کرد: اگر بصیرت نداشته باشیم در جنگ شناختی عامل دشمن خواهیم بود و دشمن در این بین با مدیریت ما، ما را نابود خواهد کرد.





اخبار زردیس | جدیدترین اخبار ایران و جهان