شما اینجا هستید
اقتصاد و بازار » روند کند طرح جهش مسکن در گراش جای گلایه دارد

حجت السلام والمسلمین سید محمد باقر بخشایش پور در گفتگو با خبرنگار زردیس، با بیان اینکه افزایش قیمت مسکن در گراش تنگناهای زیادی برای مردم به ویژه جوانان ایجاد کرده است، اظهار کرد: تامین مسکن ارزان قیمت مهم ترین دغدغه جوانان است.

وی با تاکید بر اینکه مسکن نیاز واقعی جامعه است و استثنا هم ندارد، ابراز امیدواری کرد: خوشبختانه دولت جدید برای تحقق مسکن اهتمام جدی دارد.

امام جمعه گراش با اشاره به اینکه شرایط اقتصادی امروز کشور، تاب و توان قیمت‌های‌کاذب زمین را ندارد، تصریح کرد: قیمت زمین و مسکن در گراش کاذب و غیر واقعی است و با توجه به وضعیت آشفته بازار اجاره بها، تامین مسکن انتظار جدی مردم از دولت مکتبی است.

حجت الاسلام بخشایش پور افزود: در حال حاضر شرایط به گونه‌ای است که بسیاری از مردم اصلاً توان خرید و یا ساخت مسکن را ندارند و حتی بسیاری از افراد در هزینه‌های اجاره خانه هم مانده‌اند.

خطیب جمعه گراش از روند لاک پشتی طرح جهش تولید مسکن در شهرستان گراش انتقاد کرد و گفت: طرح جهش تولید مسکن که در کشور شروع شده، فرصت مناسبی برای مردم کشور بویژه جوانان است.

او اضافه کرد: پیشرفت این طرح در سایر شهرستان ها و روند کُند آن در گراش جای گلایه دارد و مسئولین امر باید در این خصوص پاسخگو باشند و به این پروژه سرعت بدهند.

بخشایش پور سفر دیروز رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به گراش و نگاه بسیار خوب و پسندیده وی در راستای اهداف دولت را فرصت مغتنمی برای جدیت در طرح جهش ملی مسکن دانست.

امام جمعه گراش همچنین با اشاره به مشکلات بافت فرسوده و معضلات و آسیب‌های اجتماعی در این ناحیه از شهر گفت: ارائه تسهیلات و وام‌های بلاعوض لازمه تامین مسکن برای ساکنین حاشیه تپه نورالشهدا است و این زیرکی مسئولین را می‌طلبد که از فرصت پیش آمده نهایت استفاده را ببرند و ما هم بر حسب ارتباط دوستانه‌ای که با جناب نیکزاد داریم، تا نتیجه مطلوب در خدمت مسئولین و مردم فهیم و همشهریان هستیم.





اخبار زردیس | جدیدترین اخبار ایران و جهان