شما اینجا هستید
مناسبت ها » تشکیل ۲۶ کمیته برای گرامیداشت ایام دهه فجر در چهارمحال وبختیاری

به گزارش خبرنگار زردیس، موسی انصاری ظهر شنبه در جلسه شورای هماهنگی تبلیغات چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه این جلسه در راستای یکپارچگی و انسجام برنامه دهه فجر جلسه برگزار شده است، اظهار کرد: دشمن همیشه در حال دشمنی با انقلاب اسلامی بوده و هیچ گاه ساکت ننشسته است.

وی با بیان اینکه دشمن رویکرد فعالیت خود را در جهت ایجاد شکاف بین مردم و مسئولان سوق داده است، عنوان کرد: دشمنان سعی دارند دستاوردهای انقلاب را کم رنگ نشان دهند.

هویت انقلاب اسلامی را باید به نسل جوان معرفی کرد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه اتحاد موجود در نظام جمهوری اسلامی ایران مشتی محکم بر دهان دشمنان است، تصریح کرد: دشمنان انقلاب سعی دارد مطالبات آرام را به سوی خشونت بار سوق دهد.

انصاری با بیان اینکه هویت انقلاب اسلامی را باید به نسل جوان معرفی کرد، ادامه داد: انقلاب اسلامی در منطقه اثر گذار بوده اما طی چند سال اخیر دشمنان در تلاش هستند این اثرگذاری در منطقه را کم رنگ نشان دهند.

وی با اشاره به اینکه دستاوردهای انقلاب و آرمان‌های امام (ره) باید در جامعه تبیین شود، مطرح کرد: نسل جدید دوران انقلاب را درک نکرده اند و این مسئله موجب شده درگیر فضای مسموم رسانه‌های غربی شوند که این مهم می‌طلبد شبهات ایجاد شده پاسخ داده شود.

شب ۲۲ بهمن همزمان با بانگ تکبیر آسمان استان نورافشانی می‌شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: با استفاده از ظرفیت‌ها، توانمندی‌ها و توجه به تخصص باید اغنا سازی در جامعه انجام شود.

انصاری به اهداف و بزرگداشت ایام الله دهه فجر اشاره کرد و افزود: تبیین و ارزش‌های انقلاب سلامی، هماهنگی و همراهی دستگاه‌ها، گسترش کمی و کیفی برنامه‌ها و ایجاد انگیزه عمومی در بحث گرامی‌داشت مناسبت‌های انقلابی از جمله اهداف بزرگداشت ایام الله دهه فجر است.

وی به شکل گیری ۲۶ کمیته بزرگداشت ایام دهه فجر در چهارمحال و بختیاری اشاره کرد و گفت: شب ۲۲ بهمن همزمان با بانگ تکبیر آسمان استان نورافشانی خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه ارتباط مسئولان با مردم کم شده است، اظهار کرد: ایام الله دهه فجر فرصتی مغتنم برای تقویت این ارتباط است.





اخبار زردیس | جدیدترین اخبار ایران و جهان