شما اینجا هستید
دین و اندیشه » نماز جمعه این هفته تهران به امامت آیت الله خاتمی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری زردیس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه، حجت الاسلام علی نوری گفت: نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته تهران (۸ بهمن‌ماه) در مصلی امام‌خمینی (ره)، به امامت آیت‌الله سید احمد خاتمی و با رعایت دقیق شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

وی افزود: طبق روال، ساعت ۱۰ صبح درهای مصلی به روی نمازگزاران گشوده می‌شود و برنامه از ساعت ۱۰ و ۴۵ دقیقه آغاز خواهد شد.

سخنگوی شورای سیاستگذاری ائمه‌جمعه افزود: در پیش از خطبه‌ها و به منظور حمایت از مردم مظلوم یمن و گرامیداشت شهدای یمنی احمد الشامی معاون فرهنگی اتحادیه دانشجویان یمنی به ایراد سخنرانی خواهد پرداخت و پس از وی نیز وزیر امور اقتصاد و دارایی سیداحسان خاندوزی سخنرانی می‌کند.

وی افزود: همچون هفته‌های گذشته سلسله فعالیت‌ها و برنامه‌های فرهنگی ما در حوزه کودکان و نوجوانان در قالب فرهنگسرای منتظر برقرار است.

حجت‌الاسلام نوری عنوان کرد: میزهای خدمت نسبت به هفته‌های گذشته فعال‌تر شده و میز خدمت قوه قضائیه در مشاوره و معاضدت‌های قضایی با حضور نماینده مستقیم رئیس این قوه در میز خدمت، جهت پاسخگویی و دریافت سوالات و مکاتبات مردم با شخص رئیس قوه قضاییه حضور دارد. همچنین میز خدمت شهرداری تهران همچون هفته‌های گذشته فعال است.

وی در پایان با اشاره به حمایت از مردم مظلوم یمن گفت: بعد از پایان نماز جمعه هم با اعلان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی راهپیمایی مردمی در اعلام انزجار از آل‌سعود، آمریکا و اسرائیل و در حمایت از مردم مظلوم یمن تا درِ اصلی مصلی برگزار خواهد شد.





اخبار زردیس | جدیدترین اخبار ایران و جهان