شما اینجا هستید
وردپرس » معرفی افزونه WP Rollback

به سرعت و به راحتی هر تم یا افزونه را از WordPress.org به هر نسخه قبلی (یا جدیدتر) بدون هیچ سر و صدایی برگردانید. درست مانند به‌روزرسانی‌کننده پلاگین کار می‌کند، با این تفاوت که در حال بازگشت (یا جلو) به یک نسخه خاص هستید. بدون نیاز به دانلود دستی و FTP کردن فایل ها یا یادگیری Subversion.

WP Rollback افزونه ای است که به شما امکان می دهد هر آنچه که در سایت وردپرس خود نصب کرده اید را به راحتی برگردانید. این افزونه تنها با چند کلیک از کل مراحل کار مراقبت می کند.

توجه داشته باشید که افزونه WP Rollback برای پلاگین ها و تم های بارگیری شده از WordPress.org کار می کند. اگر می خواهید افزونه ها و قالب هایی که از سایت های دیگر نصب کرده اید را برگردانید، باید به صورت دستی این کار را انجام دهید.

برخی ویژگی های کلیدی این افزونه عبارتند از:

  • شما را قادر می سازد تم ها و پلاگین های WordPress.org را دوباره برگردانید.
  • لیستی از نسخه های قبلی را برای انتخاب در اختیار شما قرار می دهد.
  • رایگان است

بازگرداندن پلاگین ها و تم های WORDPRESS.ORG

در حالی که بهترین روش در نظر گرفته می‌شود که همیشه افزونه‌ها و مضامین وردپرس خود را به‌روز نگه دارید، ما می‌دانیم که مواقعی وجود دارد که ممکن است لازم باشد سریعاً به نسخه قبلی برگردید. این پلاگین این فرآیند را به آسانی با چند کلیک ماوس انجام می دهد. به سادگی نسخه پلاگین یا طرح زمینه ای را که می خواهید به آن برگردید انتخاب کنید، تأیید کنید و چند لحظه دیگر از نسخه درخواستی استفاده خواهید کرد. دیگر برای یافتن نسخه، دانلود، باز کردن زیپ، FTPing، یادگیری Subversion یا کشیدن مو نیازی به تکان دادن ندارید.

این افزونه برای استفاده بدون انجام اقدامات احتیاطی مناسب برای اطمینان از عدم از دست رفتن داده یا خرابی سایت در نظر گرفته نشده است. همیشه مطمئن شوید که قبل از استفاده از WP Rollback در یک سایت زنده، ابتدا بازگشت را در یک سایت مرحله‌بندی یا توسعه آزمایش کرده‌اید.

 

صفحه افزونه

دانلود نسخه 1.7.1 افزونه از زردیس





اخبار زردیس | جدیدترین اخبار ایران و جهان