شما اینجا هستید
سلامت » حال ۲۰ بیمار کرونایی در چهارمحال و بختیاری وخیم است

به گزارش خبرگزاری زردیس، ارسلان خالدی فر با بیان اینکه در شبانه روز گذشته ۳۳۸ نفر با علائم بالینی مشکوک به کرونا به مراکز درمانی چهارمحال و بختیاری مراجعه کردند، اظهار کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون بیش از ۲۸۳ هزار و ۵۶۷ مورد نمونه‌گیری انجام‌شده است.

وی گفت: هم‌اکنون ۲۰ بیمار با شرایط وخیم در بخش‌های ویژه مراکز درمانی چهارمحال و بختیاری بستری هستند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد تصریح کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون ۹۴ هزار و ۷۹۵ نفر در استان چهارمحال و بختیاری به این بیماری مبتلا شده‌اند.

خالدی فر تعداد بیماران بستری در بیمارستان‌های استان را ۱۹۹ نفر اعلام کرد و افزود: با ثبت سه فوتی ناشی از کرونا در ۲۴ ساعت گذشته مجموع فوتی‌های ناشی از ابتلاء به بیماری کرونا در چهارمحال و بختیاری به هزار و ۷۸۱ نفر رسید.

وی عنوان کرد: طی شبانه روز گذشته ۱۹۶ بیمار مبتلا به کرونا در چهارمحال و بختیاری شناسایی شده است که از این تعداد ۵۴ بیمار در مراکز درمانی استان بستری و تحت درمان قرار گرفته‌اند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد بیان اینکه موارد بستری ابتلاء به کرونا در چهارمحال و بختیاری در حال افزایش است، ادامه داد: در حال حاضر تنها شهرستان «خانمیرزا» در حالت نارنجی کرونایی قرار دارد.

خالدی فر افزود: شهرستان‌های «شهرکرد»، «سامان»، «فارسان»، «کیار»، «بروجن»، «بن»، «اردل»، «لردگان» و «کوهرنگ» در وضعیت قرمز ابتلاء به کرونا قرار دارند.





اخبار زردیس | جدیدترین اخبار ایران و جهان