شما اینجا هستید
متفرقه » الزامات بازگشایی خیابان امام(ره) سمنان رعایت شود

به گزارش خبرنگار زردیس، محمد حمیدی عصر دوشنبه در نشست جلسه شورای هماهنگی ترافیک استان سمنان به میزبانی استانداری با اشاره به اتفاقات خیابان امام (ره) سمنان که به پیاده راه بدل و سپس دوباره متوقف شد، ابراز کرد: طرح بازگشایی مجدد این خیابان بر حسب توجه به معیشت مردم به صورت موقت، الزاماتی دارد که باید به آن توجه داشت.

وی با بیان اینکه بررسی موارد مطالبه مردم و کسبه و اجرای ملزومات از سوی متولیان و حتی اصناف خیابان امام سمنان در دستور کار قرار گیرد، افزود: موضوعی که برای ما اهمیت دارد، حفظ جان و سلامت مردم است که باید اولویت باشد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان خواستار ارائه گزارش تحلیلی از اجرای طرح بازگشایی مجدد خیابان امام (ره) شد و افزود: این کار باید با حضور راهنمایی و رانندگی و شهرداری در دستور کار قرار گیرد.

حمیدی با بیان اینکه می‌بایست نسبت به بررسی ابعاد طرح و بازگشایی مجدد آن، اهتمام داشت، بیان کرد: خواستار اجرای تعهدات و الزامات از سوی متولیان هستیم.

وی در ادامه با بیان اینکه اصلاح و ایمن سازی نقاط حادثه خیز در سطح شهرها بر عهده شهرداری‌ها است، تاکید کرد: نقاط حادثه خیز با اولویت حفظ جان مردم، می‌بایست مورد اهتمام شهرداری‌ها باشد.

به گزارش مهر، در این نشست مقرر شد شهرداری‌های استان سمنان برای مکان پارک خودروهای سنگین در شهرستان‌های سمنان، شاهرود، گرمسار و دامغان جانمایی کنند.





اخبار زردیس | جدیدترین اخبار ایران و جهان