شما اینجا هستید
دانش و فناوری » زیرساخت‌های لازم البرز به ویژه در حوزه خدمات ارتقا یابد

به گزارش مهر، مجتبی عبداللهی عصر سه شنبه در لکه صنعتی زیبادشت و در دیدار با صنعتگران و سرمایه گذاران مستقر در این منطقه، افزود: کوشش و پویایی صنعتگران و تولید کنندگان برای به حرکت در آوردن چرخ‌های اقتصاد استان و کشور جای تقدیر دارد.

وی ادامه داد: در خصوص تبدیل لکه صنعتی زیبادشت به ناحیه صنعتی رایزنی‌های ملی را آغاز کرده‌ایم و قصد داریم در مصوبات سفر رئیس جمهور محترم نیز مد نظر قرار دهیم.

عبداللهی گفت: البته در شرایط فعلی باید سایر مشکلات حل شود و زیرساخت‌های لازم بویژه در حوزه خدمات ارتقا یابد که این امر طی جلسات ماهانه مدیران مربوطه محقق خواهد شد.

وی افزود: از واحدهای مستقر در این شهرک نیز انتظار می‌رود با پرداخت به موقع و منظم شارژ خود در جهت آبادانی و پیشرفت این مجموعه اقدام کنند.

استاندار البرز گفت: سرمایه گذاران در چنین مجموعه‌هایی می‌توانند برای ارتقا زیرساخت‌ها پیشقدم باشند چراکه منافع این همراهی متوجه مجموعه خواهد بود.

وی افزود: با ایجاد جلوه‌های بصری، ساماندهی و بهسازی شهرک‌ها و نواحی صنعتی، ایجاد شوق و افزایش راندمان کاری برای پرسنل حاصل می‌شود.

عبداللهی گفت: از سوی دیگر زمانی که ساکنان شهرک‌ها و نواحی اقدامی مثبت در جهت آبادانی منطقه خود داشته باشند، مسئولان نیز انگیزه پیدا می‌کنند تا به روش‌های مختلف کمک و همراهی کنند.





اخبار زردیس | جدیدترین اخبار ایران و جهان