شما اینجا هستید
حوادث » کشف ۳۴۲ کیلوگرم حشیش در سیستان و بلوچستان/ ۲ قاچاقچی دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری زردیس به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار احمد طاهری درباره جزئیات خبر انهدام یک باند قاچاق مواد مخدر در جنوب سیستان و بلوچستان، اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در ادامه طرح مقابله با قاچاقچیان و سوداگران مرگ، از فعالیت اعضای یک باند قاچاق در شهرستان خاش مطلع و شناسایی و دستگیری اعضای آن را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: روز گذشته تکاوران انتظامی در قالب چند تیم عملیاتی در شهرستان خاش با پشتیبانی اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قاچاقچیان را که با یک دستگاه خودروی سواری پژو در محور «سراوان–خاش» در حرکت بودند مشاهده و آنان را در کمین خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: قاچاقچیان مسلح به محض مشاهده کمین و ایست مأموران به سمت آنان تیراندازی که در تقابل آتش پرحجم تکاوران انتظامی پس از ساعتی درگیری و تعقیب و گریز خودروی آنان متوقف و در حلقه محاصره پلیس قرار می‌گیرند.

وی تصریح کرد: در این عملیات مقتدرانه ۲ سوداگر مرگ دستگیر و در بازرسی از خودروی آنان ۳۴۲ کیلو و ۶۰۰ گرم حشیش به همراه یک قبضه سلاح کلاش و مقادیری مهمات جنگی کشف شد.

سردار طاهری با تاکید بر برخورد سرسختانه و قاطعانه تکاوران انتظامی سیستان و بلوچستان با هر گونه تحرک و فعالیتی در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر خاطرنشان کرد: برخورد پلیس با قاچاقچیان و سوداگران مرگ در تمام نقاط استان برخوردی سخت و قاطع است و سوداگران بدانند پلیس اجازه کوچک‌ترین تحرک و هنجارشکنی را به آنان نخواهد داد.





اخبار زردیس | جدیدترین اخبار ایران و جهان