شما اینجا هستید
سلامت » فعالیت تیم‌های سیار واکسیناسیون کرونا در زاهدان استمرار دارد

به گزارش خبرگزاری زردیس به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، سید محمود فاطمی اظهار داشت: بر مبنای آمار به دست آمده و تحلیل داده‌ها وضعیت واکسیناسیون دُز سوم کرونا در زاهدان در حد مطلوب نیست.

وی ادامه داد: بنابراین بر اساس مصوبات ستاد کرونای سیستان و بلوچستان و پیگیری و مشارکت فرمانداری زاهدان مقرر شد به منظور بهبود شاخص واکسیناسیون و تشویق مردم جهت تکمیل نوبت‌های آن، دستگاه‌های متولی و در رأس آن‌ها مجموعه بهداشتی شهرستان علاوه بر انجام واکسیناسیون در محل‌های از پیش تعیین شده تیم‌های سیار را به نقاط مختلف شهر گسیل کند.

رئیس مرکز بهداشت زاهدان تصریح کرد: از دوم اسفند تاکنون شاهد حضور این تیم‌ها در قالب ۲۷ مأموریت در مناطق پرتردد و نیز ادارات، کارخانه‌ها، کارگاه‌ها و نمایشگاه صنعت معدن بودیم.

وی گفت: با توجه به اقبال کمتر مردم در مناطق حاشیه‌ای مقرر شد این طرح با افزایش تعداد تیم‌ها به ۱۰ تیم در هفته جاری نیز ادامه یابد.

فاطمی افزود: از همشهریان گرامی موکداً درخواست می‌کنیم با رفتار مسئولانه نسبت به انجام و تکمیل نوبت‌های واکسیناسیون خود و اطرافیان، از عواقب احتمالی در هفته‌ها و ماه‌های آینده و افزایش بستری‌ها و مرگ و میر ناشی از این بیماری در زاهدان جلوگیری کند.





اخبار زردیس | جدیدترین اخبار ایران و جهان