شما اینجا هستید
اقتصاد و بازار » پلمب ۳۴۶ واحد صنفی در منطقه کاشان به دلیل نقض پروتکلهای بهداشتی

به گزارش خبرنگار زردیس، مهدی دلاوری عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه نمودار ابتلاء و بستری بیماران کرونا در منطقه کاشان نزولی شده است، اظهار داشت: باید توجه داشت که به هیچ عنوان نباید رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی را از یاد برد.

وی با بیان اینکه بازرسان بهداشت حرفه‌ای و محیط دانشگاه علوم پزشکی همچنان مشغول بازرسی هستند، ابراز داشت: در این راستا تاکنون ۱۱ هزار بازدید و بازرسی از مراکز تهیه و طبخ مواد غذایی و ۶۹ بازدید نیز از واحدهای صنفی منطقه کاشان صورت گرفته است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کاشان با اشاره به اینکه از مجموع بازرسی‌های انجام شده تاکنون ۳۴۶ واحد صنفی و صنعتی در منطقه کاشان پلمب شده‌اند، تصریح کرد: علت اصلی پلمب این واحدها به دلیل عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی بوده است.

وی با اشاره به اینکه از این واحدها ۲۸۵ واحد متعلق به شهرستان کاشان بوده است، افزود: ۶۱ واحد پلمب شده نیز در شهرستان آران و بیدگل فعالیت می‌کردند.

دلاوری همچنین از ثبت و بررسی ۵۸۵ مورد شکایت در سامانه ۱۹۰ مربوط به سال جاری در شهرستان کاشان خبر داد و گفت: ۶۳ مورد شکایت ثبت شده در این سامانه نیز مربوط به شهرستان آران و بیدگل بوده است که توسط کارشناسان دانشگاه مورد بررسی قرار گرفته است.

وی همچنین از صدور ۳۷ هزار و ۱۴۲ اخطاریه برای واحدهای صنفی و صنعتی منطقه کاشان خبر داد و خاطرنشان کرد: از این تعداد اخطاریه ۳۳ هزار و ۷۰۴ مورد مربوط به شهرستان کاشان و سه هزار و ۴۳۸ مورد نیز مربوط به شهرستان آران و بیدگل بوده است.





اخبار زردیس | جدیدترین اخبار ایران و جهان