شما اینجا هستید
اقتصاد و بازار » افتتاح و بهره برداری از ۵ طرح عمرانی و تولیدی در کاشان

محمدشریف زارعی در گفت و گو با خبرنگار زردیس، با اشاره به سفر علی رسولیان معاون وزیر صمت به کاشان با اشاره به بازدید معاون وزیر از واحدهای مختلف صنعتی و تولیدی کاشان اظهار داشت: در جریان این سفر پنج طرح عمرانی و تولیدی نیز در کاشان افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در جریان این سفر نخستین مرکز معاینه فنی سنگین کاشان به بهره برداری رسید، ابراز داشت: این مرکز که مساحتی حدود یک هزار و ۸۰۰ متر مربع را دارا است با اعتباری بالغ بر هفت میلیارد تومان ساخته شد.

سرپرست فرمانداری ویژه کاشان با اشاره به اینکه در این مرکز تمام تست‌های مربوط به اتومبیل‌های سنگین برای اولین بار در کاشان انجام می‌شود، تصریح کرد: دومین طرح افتتاح شده توسط معاون وزیر در کاشان مربوط به آغاز عملیات اجرایی شبکه انتقال فاضلاب شهرک صنعتی امیرکبیر کاشان می‌باشد.

وی با اشاره به اینکه طول پروژه این طرح ۷۵ کیلومتر است، خاطرنشان کرد: اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیارد ریال برای ساخت این پروژه هزینه شده است.

زارعی با بیان اینکه سومین طرح افتتاح شده امروز در کاشان مربوط به یک شرکت تولید پمپ‌های استاندارد آتش نشانی است، افزود: تولیدات این شرکت که در سطح کشور کم نظیر است حتی قابلیت صادرات به دیگر کشورها را دارد.

وی با اشاره به اینکه اعتبار لازم برای این شرکت بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال است، گفت: در این واحد تولیدی که سالانه پنج هزار عدد از این پمپ‌ها را تولید می‌کند، ۱۵ نفر مشغول به کار شدند.

سرپرست فرمانداری ویژه کاشان با اشاره به اینکه چهارمین و پنجمین طرح تولیدی و صنعتی امروز در حوزه پلیمر بود، تصریح کرد: برای این دو شرکت در مجموع یک هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است که یکی از این طرح‌ها مربوط به فاز توسعه یک واحد صنعتی و دیگری مربوط به بازگشت یک واحد تولیدی به چرخه تولید بود.

وی با اشاره به اینکه این دو طرح در مجموع زمینه اشتغال ۱۲۰ نفر را فراهم کرده است، خاطرنشان کرد: در پایان حضور علی رسولیان در کاشان آئین درختکاری در شهرک صنعتی امیرکبیر ۲ نیز اجرا و درختانی به یادگار کاشته شد.





اخبار زردیس | جدیدترین اخبار ایران و جهان