شما اینجا هستید
اقتصاد و بازار » ۱۰۰ میلیارد ریال برای آسفالت معابر روستاهای دشتستان تخصیص یافت

علیرضا مقدم در حاشیه بازدید از روستاهای بخش بوشکان دشتستان در گفت‌وگو با خبرنگار زردیس اظهار داشت: بازنگری طرح هادی و الحاق زمین به روستاهای بخش بوشکان که با کمبود زمین جهت ساخت واحدهای مسکونی مواجه هستند، در دستور کار قرار می‌گیرد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر اضافه کرد: ساماندهی رودخانه‌های فصلی شهرستان دشتستان با جدیت دنبال می‌شود و بنیاد مسکن نسبت به احداث سیل‌بند از محل اعتبارات ملی اقدام خواهد کرد.

وی با اشاره به همکاری‌های مؤثر دهیاران با بنیاد مسکن در اجرای پروژه‌های مهم عمران روستایی، تاکید کرد: دهیاران باید همکاری بیشتری با این نهاد انقلابی داشته باشند تا اقدامات خوبی برای روستاها صورت گیرد.

افزایش سقف تسهیلات مسکن

مقدم با تقدیر از پیگیری‌های نماینده دشتستان بیان کرد: با رایزنی‌های صورت گرفته ۱۰ میلیارد تومان اعتبار قیر رایگان برای آسفالت معابر شهرستان دشتستان از سوی بنیاد مسکن اختصاص داده شد که با مشارکت دهیاران نسبت به اجرای پروژه‌های آسفالت در سطح روستاهای این شهرستان اقدام می‌کنیم.

وی افزود: سقف تسهیلات ساخت مسکن روستایی ذیل قانون جهش تولید مسکن به ۲۰۰ میلیون تومان با نرخ سود پنج درصد افزایش یافته است که به‌زودی با استان‌ها ابلاغ خواهد شد و مردم می‌توانند برای ساخت واحدهای مسکونی مقاوم اقدام کنند.





اخبار زردیس | جدیدترین اخبار ایران و جهان