شما اینجا هستید
حوادث » مصدومیت ۶۹ گیلانی در حوادث چهارشنبه آخر سال

دکتر پیمان اسدی در گفتگو با خبرنگار زردیس با اشاره به آمادگی کامل اورژانس ۱۱۵ گیلان و ۷۴ اورژانس شهری و جاده‌ای، گفت: چهارشنبه آخر سال در گیلان ۶۹ مصدوم برجا گذاشت که از این تعداد ۴۷ نفر مرد و ۲۲ نفر زن بودند.

وی با بیان اینکه بیشترین نواحی آسیب دست و چشم بود، یادآور شد: آسیب‌های این نواحی شامل سوختگی، خراشیدگی و بریدگی بوده است.

دکتر اسدی بیشترین رده سنی آسیب دیده از این حوادث را ۱۰ تا ۲۰ سال عنوان کرد و گفت: تعداد ۱۹ نفر رده سنی ۱۰ تا ۲۰ سال و ۱۴ نفر در رده سنی بالای ۵۰ سال دچار بیشترین آسیب شده‌اند.

رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان گیلان در ادامه به افزایش ۱ درصدی آمار مصدومان چهارشنبه آخر سال نسبت به سال گذشته اشاره کرد و افزود: ترقه و فشفشه بیشترین آسیب‌های حوادث چهارشنبه آخر سال را رقم زده است.

وی همچنین ادامه داد: بیمارستان امیرالمومنین رشت با ۱۴ نفر مراجعه و ولایت رشت با ۱۲ نفر مراجعه بیشترین مراجعان مصدومین چهارشنبه آخر سال را داشتند.

دکتر اسدی اضافه کرد: سال گذشته تعداد ۶۸ نفر (۵۰ مرد و ۱۸ زن) براثر حوادث مربوط به چهارشنبه آخر سال به بیمارستان‌های استان گیلان مراجعه کرده بودند.





اخبار زردیس | جدیدترین اخبار ایران و جهان