شما اینجا هستید
سیر و سفر » افزایش ۴۶ درصدی تردد در محورهای استان قم

به گزارش خبرنگار زردیس، سرهنگ مختار پناهی یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به آغاز تعطیلات نوروزی شاهد افزایش حجم سفرها و تردد خودروها در محورهای استان قم هستیم.

رئیس پلیس راه استان قم گفت: در سه روز گذشته حجم تردد خودروها در محورهای استان قم در مقایسه با سال قبل ۴۶ درصد افزایش داشته‌ایم.

وی بیان داشت: در چند روز گذشته تصادفات منجر به فوت در محورهای استان قم گزارش نشده است؛ هر چند که تعدادی تصادف جرحی و خسارتی داشته‌ایم.

پناهی به شهروندان قمی و مسافران توصیه کرد با توجه به حجم بالای تردد در محورهای استان قم با احتیاط رانندگی کرده و فاصله طولی را رعایت و از شتاب و سرعت و سبقت غیرمجاز پرهیز کنند.

وی ادامه داد: در صورتی که حادثه‌ای در مسیر رخ داد رانندگان باید خودرو را به منتهی الیه سمت راست جاده هدایت کنند تا مأموران راهنمایی و رانندگی برای بررسی صحنه تصادف در محل حضور یابند.

رئیس پلیس راه استان قم با اشاره به اعلام محدودیت‌های کرونایی جهت مسافرت‌های نوروزی از سوی ستاد ملی کرونا ابراز داشت: کنترل‌های پلیس به صورت هوشمند و از طریق دوربین‌ها صورت می‌گیرد و ورود خودروها به شهرهای قرمز یک میلیون تومان و ورود با شهرهای نارنجی نیز ۵۰۰ هزار تومان جریمه اعمال می‌شود.





اخبار زردیس | جدیدترین اخبار ایران و جهان