شما اینجا هستید
متفرقه » اجرای طرح عید تا عید با طناب‌زنی در کرمانشاه

نریمان رحمانی در گفتگو با خبرنگار زردیس اظهار کرد: طرح ملی طناب زنی تقریباً از اول فروردین آغاز شده و تا اواخر ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه سبک زندگی مردم با تغییراتی رو به رو شده است، افزود: با توجه به کاهش میزان تحرکات و مشاهده اضافه وزن در اکثر مردم به ویژه در ایام شیوع کرونا و محدودیت‌های ایجاد شده اجرای طرح ملی عید تا عید با طناب زنی به دنبال افزایش تحرک سطح فعالیت بدنی افراد جامعه هستیم.

رئیس هیأت ورزش همگانی استان کرمانشاه تصریح کرد: سازمان بهداشت جهانی به مردم توصیه کرده که در این ایام ورزش‌های محرک انجام دهند و رشته‌های مختلفی از جمله طناب زنی را به عنوان یک رشته هوازی، ساده، در دسترس و ارزان قیمت پیشنهاد کرده است.

رحمانی در اشاره به بهبود اختلالات و سلامت روان مردم از طریق انجام ورزش و تحرکات جسمانی، بیان کرد: انجمن طناب زنی در زیر مجموعه فدراسیون همگانی اجرای طرح ملی عید تا عید با طناب زنی را با هدف کمک به بهبود روحیه و سلامت افراد جامعه در دستور کار خود قرار داده است.

وی خاطر نشان کرد: طرح عید تا عید با طناب زنی به دلیل برگزاری آن از عید نوروز تا عید سعید فطر است که با شرکت در این طرح افراد منتخب ۲ روز بعد عید فطر اعلام و مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

رئیس هیأت ورزش همگانی استان کرمانشاه با اشاره به نحوه شرکت در طرح ملی عید تا عید با طناب‌زنی، گفت: شرکت کنندگان از طریق مراجعه به لینک www.irancarso.ir/nrs1401 در این طرح ثبت نام و اطلاعات لازم را دریافت کنند همچنین به دلیل تنوع حرکات در این رشته افراد می‌توانند از همه مدل‌های آن استفاده کنند.

رحمانی تاکید کرد: علاقمندان به شرکت می‌توانند به مدت یک دقیقه حرکات طناب زنی را به دلخواه خود انجام دهند و از آن فیلم بگیرند و در صفحه اینستاگرام خود با هشتگ #NRS1401 آن را بارگذاری کنند.





اخبار زردیس | جدیدترین اخبار ایران و جهان