شما اینجا هستید
ورزش » اردوی آماده‌سازی مسابقات جهانی مهارت در بوشهر برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار زردیس، عبدالمجید دراهکی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: فرد دارای مهارت هم می‌تواند برای خود و هم برای دیگران ایجاد اشتغال کرده و به جامعه کمک کند و خودباوری ایجاد شده در فرد دارای مهارت باعث می‌شود که این افراد کمتر گرفتار معضلات و آسیب‌های اجتماعی شوند.

وی با اشاره به اهمیت مسابقات مهارت در اشتغال و کاهش آسیب‌های اجتماعی اظهار داشت: فردی که دارای مهارت باشد خودباوری بهتری نسبت به افراد فاقد مهارت دارد و به این خودباوری رسیده و احساس می‌کند که می‌تواند کاری انجام دهد که حتی دارندگان مدارک دانشگاهی از انجام آن ناتوان هستند.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای بوشهر با اشاره به برگزاری اردوی آماده سازی مسابقات جهانی مهارت بیان کرد: در این اردو پنج شرکت کننده از استان‌های بوشهر، لرستان، خراسان رضوی و خراسان شمالی در دو رشته با نظارت بیش از هشت کارشناس بین المللی با هم به رقابت خواهند پرداخت.

وی با بیان اینکه دو شرکت کننده در رشته آجرچینی و سه شرکت کننده دیگر در رشته کاشیکاری دیوار و کف با هم رقابت خواهند کرد، افزود: پس از چهار هفته رقابت آزمون پایانی جهت معرفی نفرات برتر تیم ملی مهارت برای اعزام به مسابقات جهانی شانگهای چین ۲۰۲۲ برگزار می‌شود که امیدواریم هر دو شرکت کننده استان بوشهر جز نفرات برتر باشند.

دراهکی عنوان کرد: تأکید اصلی اردوهای آماده سازی روی دقت و سرعت می‌باشد و پروژه‌های مشابه جهانی از طریق آموزش‌های عملی در کارگاه‌ها توسط کارآموزان رقابت کننده اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بازدید از روند اجرای این مسابقات برای عموم آزاد است، اضافه کرد: این مسابقات از روز شنبه تا چهارشنبه هر هفته از ساعت ۹ صبح تا ۱۲ و ۱۵ عصر لغایت ۱۷:۳۰ برگزار می‌شود و علاقه مندان به آموزش و مهارت می‌توانند از روند این مسابقات بازدید و از نزدیک با اجرای نمونه مسابقات جهانی مهارت آشنا شوند.





اخبار زردیس | جدیدترین اخبار ایران و جهان