شما اینجا هستید
حوادث » انفجار منزل مسکونی در گرگان ۳ مصدوم بر جا گذاشت

به گزارش خبرنگار زردیس، موسی الرضا صفری شامگاه یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: حادثه انفجار منزل در یکی از مجتمع‌های مسکن مهر گلستان در گرگان رخ داد که با تماس شهروندان دو تیم عملیاتی از ایستگاه‌های شماره یک و چهار آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان افزود: با توجه به بررسی‌های اولیه علت اصلی نشت و تجمع گاز مایع و جرقه ناگهانی رخ بوده کخ انفجار بسیار شدید منزل را در پی داشته است.

وی ادامه داد: متاسفانه سه نفر از اعضا خانواده مصدوم که با حضور عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

صفری گفت: به علت شدت زیاد انفجار واحدی که حادثه در آن رخ داده تخریب و به مشاعات و واحدهای مجاور مجتمع هم خسارات زیادی وارد شده است.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان بیان کرد: همچنین دو خودرو که در پایین و بیرون مجتمع پارک بوده‌اند هم بر اثر سقوط دیوار پذیرایی واحد حادثه دیده خسارات کلی دیده‌اند.

وی گفت: متاسفانه در بازدید از سایر منازل این مجتمع و بررسی خسارات وارده مشاهده شد که اکثر واحدهای مجتمع در استفاده از وسایل گازسوز به جای لوله کشی استاندارد گاز از شلنگ کشی کاملاً غیراستاندارد و ناایمن استفاده می کنند که می‌توان زنگ هشدار تکرار این گونه حوادث تلخ و ناگوار را به صدا درآورد.





اخبار زردیس | جدیدترین اخبار ایران و جهان