شما اینجا هستید
دین و اندیشه » اعلام ویژه برنامه های عیدسعید فطر در شبکه فارس

به گزارش خبرگزاری زردیس، معاون سیمای مرکز فارس، گفت: صبح روز عید فطر، ساعت ۷، اقامه نماز عید فطر از حرم مطهر شاهچراغ (ع) به صورت زنده روی آنتن می‌رود.

علیرضا باغبان منش با بیان اینکه ویژه برنامه‌های متنوع، شاد، مفرح و سرگرم کننده ای برای بینندگان تدارک دیده شده افزود: در صورتی که دوشنبه عید فطر اعلام شود ویژه برنامه شبکه فارس به مناسبت عید فطر از دوشنبه تا چهارشنبه و در صورتی که سه شنبه عید فطر اعلام شود این ویژه برنامه، سه شنبه و چهارشنبه از سیمای فارس پخش خواهد شد.

وی ادامه داد: این ویژه برنامه زنده ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه تا ۱۲ و ۳۰ دقیقه با دعوت از مجریان شبکه فارس، نخبگان، ورزشکاران، هنرمندان و شاعران برجسته استان، برگزاری مسابقه، طنز و اجرای خوانندگان مطرح فارس روی آنتن می‌رود.

معاون سیمای فارس افزود: پخش سه فیلم سینمایی هر روز ساعت ۱۴، برنامه کودکان و نوجوان ویژه عید فطر و پخش برنامه پرمخاطب پسین دلگشای رادیو فارس از سیمای شبکه فارس ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه تا ۱۹ و ۳۰ دقیقه بصورت زنده از دیگر برنامه‌های شبکه فارس به مناسبت عید فطر است.

باغبان منش افزود: برنامه دلگشا ویژه عید فطر از شامگاه عید هر شب ساعت ۲۱ و ۱۵ دقیقه تا ۲۳ زنده از سیمای فارس پخش خواهد شد.

وی افزود: به دلیل تقارن ایام عید فطر با هفته معلم و هفته کارگر با دعوت از این قشرهای زحمتکش و ارزشمند در برنامه دلگشا تلاش می‌شود برنامه شاد و بانشاطی برای بینندگان پخش شود.

معاون صدای مرکز فارس هم گفت: به مناسبت دو روز تعطیلی عید فطر برنامه‌های شاد و پرمخاطب نارنجستان ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه تا ۱۱ و پسین دلگشا ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه تا ۱۹ و ۳۰ دقیقه از رادیو فارس به صورت زنده پخش خواهد شد.

یاسر جمالی افزود: این دو ویژه برنامه شامل بخش‌های طنز، ترانه، موسیقی و سرودهای شاد و عیدانه، نمایش، تلفن و پیامک‌های مخاطبان، گزارش‌های مردمی، ارتباط با شهرستان‌ها و اطلاع از حال و هوای عید فطر در این مناطق خواهد بود.

ابوالحسن کرمی معاون خبر شبکه فارس هم با بیان اینکه بخش‌های خبری ۱۶ رادیو و ۲۰ و ۴۵ دقیقه و ۲۳ و ۱۵ دقیقه تلویزیون رویدادهای استان در ایام عید را به سمع و نظر مخاطبان می‌رسانند افزود: پخش نماز عید فطر در شیراز و شهرستان‌ها، گزارش‌های شاد مردمی، گزارش در خصوص فضائل و اعمال عید فطر در دستور کار معاونت خبر فارس قرار دارد.

معاون فضای مجازی شبکه فارس هم گفت: پوشش و اطلاع رسانی زمان و مکان عید سعید فطر با طراحی اینفوگرافی، پرداختن به جلوه‌های ویژه نماز عید فطر و نماهنگ آداب و سنن اهل سنت جنوب فارس در خصوص عید فطر از مهمترین برنامه‌های فضای مجازی شبکه فارس است.





اخبار زردیس | جدیدترین اخبار ایران و جهان