شما اینجا هستید
ورزش » ۱۰ درصد از قرارداد تیم فوتبال شهرداری همدان پرداخت شد

علیرضا شریفی در گفتگو با خبرنگار زردیس با اشاره به پرداخت تعهدات به بازیکنان و کادرفنی و اجرایی تیم فوتبال شهرداری همدان اظهار داشت: همواره در تاریخ باشگاه‌داری شهرداری همدان در رشته فوتبال به تعهدات مالی عمل شده است.

وی افزود: در فصل جدید با تمام سختی‌های و شرایط اقتصادی شهرداری همدان اما از روز نخست تمام تلاش خود را انجام دادیم تا بهترین شرایط را برای تیم فوتبال فراهم کنیم.

معاون ورزش سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان با بیان اینکه پیش از نوروز ۱۴۰۱، ۲۰ درصد از قرارداد بازیکنان پرداخت شده است، گفت: امروز نیز با دستور شهردار همدان و پیگیری و تلاش‌های رئیس و مدیر مالی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان ۱۰ درصد دیگر از قرارداد بازیکنان، کادرفنی و اجرایی تیم واریز شد.

شریفی خاطرنشان کرد: تمام تلاش ما این است تا روز پایانی مسابقات تعهدات مالی خود را پرداخت کنیم.

وی با بیان اینکه امیدواریم در پایان فصل جایگاه خوبی را کسب کنیم، بیان کرد: برای نخستین فصل حضور در لیگ دسته اول فوتبال کشور قرار گرفتن در میانه‌های جدول می‌تواند نتیجه خوبی باشد.

معاون ورزش سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان عنوان کرد: امیدواریم باغیرت و تعصب بازیکنان دانش کادرفنی در پایان فصل بتوانیم جایگاه تک رقمی در جدول رده‌بندی لیگ دسته اول فوتبال کشور داشته باشیم.





اخبار زردیس | جدیدترین اخبار ایران و جهان