شما اینجا هستید
جامعه » رمان «اشک دشمن» چاپ دومی شد/روایت نفوذ در موساد

به گزارش خبرگزاری زردیس، چاپ دوم کتاب «اشک دشمن» رمانی بر اساس واقعیت با محوریت رخنه اطلاعاتی در رژیم صهیونیستی به قلم صالح مرسی توسط انتشارات شهید کاظمی روانه بازار نشر شده است.

این کتاب جلد سوم مجموعه پنج‌جلدی «خانه عنکبوت» و شامل داستان‌های واقعی از رخنه اطلاعاتی در رژیم صهیونیستی است که سال‌های سال است با اشغال سرزمین‌های فلسطین و ساخت اسلحه در قدرت مانده است. همچنین عدم توانایی این رژیم از نفوذ اطلاعات خود، داستان‌های جالب و حقیقی از ضعف حکومت اسرائیل مقابل قدرت‌های مبارزانش را نشان می‌دهد.

«اشک دشمن» داستان جوانی مصری است که به دلیل دشواری‌های زندگی مجبور به مهاجرت می‌شود. در طی فراز و فرودهایی به سمت همکاری با دستگاه اطلاعاتی کشیده می‌شود و سرانجام به جاسوسی دوجانبه بدل می‌شود.

در بخشی از این کتاب می‌خوانیم:

«او هم جاسوس است و هم جاسوس نیست… او همانند قهرمان سیرک است که چهره اش را با رنگ‌های گوناگون می‌پوشاند و شخصیت واقعی خود را پنهان می‌کند تا مردم چهره‌ی واقعی او را نبینند. او بر فراز ریسمانی که بر روی آتش کشیده شده است راه می‌رود… در چپ و راستش آتش شعله می‌کشد و اگر او به یکی از آن دو طرف خم شود، بی تردید در آتش سقوط می‌کند… او باید به هر قیمتی به آخر این طناب برسد و شاید اگر می‌دانست چه زمانی به آخر این طناب می‌رسد, عبور از آن برایش آسان‌تر می‌شد… او پنج سال است که همچان می‌رود و می‌رود… از همان زمان که پذیرفت تا وارد این بازی – اگر تعبیر درستی باشد- شود. از همان زمان که احساس کرد می‌خواهد کاری برای وطنش انجام دهد… و هرگاه که گامی بر می‌داشت، محال بود که دیگر از آن پا پس بکشد… پس براستی چه زمان سرانجام این راه را خواهد دانست؟ که این بیخبری همان شکنجه حقیقی است.»

این‌کتاب با ۳۲۱ صفحه منتشر شده است.





اخبار زردیس | جدیدترین اخبار ایران و جهان