شما اینجا هستید
حوادث » دستگیری سارقان اماکن خصوصی در طالقان

به گزارش خبرگزاری زردیس، سرهنگ سید صالح بذرگری اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره سرقت از یک کارگاه در جاده جدید طالقان به هشتگرد، پرونده‌ای در این خصوص تشکیل و تحت رسیدگی ویژه کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان طالقان قرار گرفت.

وی بیان داشت: در تحقیقات به عمل آمده از شاکی و تحقیقات میدانی صورت گرفته مشخص شد که در روز سرقت یک دستگاه خودروی پراید با دو نفر سرنشین جوان مقابل کارگاه مورد نظر توقف کرده و بعد از اطمینان از نبود افراد در آن؛ وارد کارگاه شده و اقدام به سرقت لوازم آن کرده‌اند.

فرمانده انتظامی طالقان افزود: در ادامه مأموران با انجام اقدامات پلیسی موفق به شناسایی هویت سارقان شده و هر ۳ آنها را تحت تعقیب و مراقبت قرار دادند که در نهایت در یک فرصت مناسب در عملیاتی غافلگیرانه وارد عمل شده و همه سارقان را دستگیر کردند.

وی با اشاره به اینکه متهمان پس از دستگیری، در ابتدا منکر هرگونه اتهامی شدند، گفت: در بازجویی‌های تکمیلی سارقان با مشاهده مستندات پلیس به ناچار لب به اعتراف گشوده و به ۱۵ فقره سرقت در سطح استان اقرار کردند.

بذرگری با بیان اینکه متهمان پس از تکمیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند، تصریح کرد: با اقدامات صورت گرفته همه مالباختگان این پرونده نیز شناسایی و به مراجع ذی ربط معرفی شدند.





اخبار زردیس | جدیدترین اخبار ایران و جهان