شما اینجا هستید
جامعه » «رویداد دختران حاج قاسم» در گلستان برگزار می شود

حجت‌الاسلام عباسعلی گرزین در گفتگو با خبرنگار اظهار کرد: رهبر کبیر انقلاب، بانوان را رهبران نهضت اسلامی می‌دانست زیرا معتقد بود بانوان، نقش تعیین کننده‌ای در لحظات حساس تاریخی داشته‌اند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان افزود: دشمنان نظام به نقش مهم زنان در پیشبرد اهداف انقلاب پی برده‌اند به همین دلیل تلاش می‌کنند آنها را از نقش اثر گذار و تاریخی خود دور کنند.

وی اضافه کرد: سازمان تبلیغات اسلامی و مدارس صدرای ولایت تصمیم گرفته‌اند با هدف تقویت استعدادهای اجتماعی دختران ایران اسلامی و تربیت کنشگران اجتماعی که اهل دغدغه، مسئولیت پذیری، تکلیف گرایی و توجه به نیازهای اجتماعی جامعه و پیگیر حل مشکلات باشند، رویداد دختران حاج قاسم را در استان اجرا کنند.

گرزین تصریح کرد: رویداد دختران حاج قاسم با الهام از شخصیت بزرگ حاج قاسم سلیمانی که یکی از کنشگر تر ین و اثرگذارترین شخصیت‌ها در جامعه اسلامی است گرفته شده تا دختران ما با الگوگیری از این شخصیت بزرگ پا به عرصه خدمات اجتماعی بگذارند و به حل مسائل و مشکلات کوچک و بزرگ جامعه بپردازند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان افزود: رویداد دختران حاج قاسم در تاریخ ۱۵ تا ۱۷ تیرماه جاری و با هدف تبدیل کردن دختران جامعه به کنشگران اجتماعی در شهرستان گرگان برگزار می‌شود





اخبار زردیس | جدیدترین اخبار ایران و جهان