شما اینجا هستید
اقتصاد و بازار » عملکرد بانک های ایلام در پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸ رضایت بخش نیست

به گزارش خبرنگار زردیس، حسن بهرام نیا عصر روز یکشنبه در نشست تبصره ۱۸ قانون بودجه ۱۴۰۰ با تاکید بر اینکه در راستای منافع مردم با کسی تعارف نداریم، اظهار کرد: تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۰، فرصتی برای حفظ و ایجاد اشتغال و حمایت از صنایع تولیدی در بخش‌های مختلف است که باید به بهترین نحو ممکن از این ظرفیت استفاده شود.

وی در ادامه گفت: دستگاه‌هایی که طرح‌های مربوط به تبصره ۱۸ را به بانک‌ها معرفی می‌کنند موظفند هر دو هفته یک بار افراد معرفی شده را فراخوان کرده و مراحل بعدی را چه به صورت تلفنی و چه حضوری پیگیری کنند.

استاندار ایلام در ادامه با عنوان این مطلب که امیدواریم در جلسه آینده، بانک‌های با عملکرد ضعیف، تلاش کنند عملکرد خود را به حد قابل قبولی برسانند و شاهد اخبار خوب در این حوزه باشیم، تاکید کرد: در این زمینه هیچ گونه قصور و کوتاهی در جذب و اعطای تسهیلات تبصره ۱۸ پذیرفتنی نیست.

بهرام نیا در پایان با اشاره به اینکه در مجموع عملکرد بانک‌ها در پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸، متوسط ارزیابی می‌شود، اظهار داشت: این عملکرد قابل رضایت بخش نیست و امیدواریم در فرصت محدود باقی مانده، این مسیر به سمت مثبت شدن پیش برود.

گفتنی است که در این نشست استاندار ایلام در حمایت آشکار از بخش تولید و برای شفاف‌سازی عملکرد بانک‌ها با برخی از متقاضیان دریافت تسهیلات تبصره ۱۸ تماس تلفنی برقرار کرد و دستورات صریح را در خصوص رفع موانع پیش رو صادر کرد.





اخبار زردیس | جدیدترین اخبار ایران و جهان