شما اینجا هستید
هنر » هیئت مدیره جدید انجمن نویسندگان انتخاب شدند

به گزارش خبرگزاری زردیس، در بیست و پنجمین مجمع عمومی انجمن نویسندگان کودک و نوجوان که بعدازظهر پنج شنبه ۳۰ تیر به صورت مجازی و حضوری برگزار شد اعضای انجمن نویسندگان کودک و نوجوان، هیئت مدیره و بازرسان دوره جدید این انجمن را انتخاب کردند.

مهدی حجوانی، سولماز خواجه‌وند، عباس جهانگیریان، مرجان فولادوند، افسون امینی، سیدعلی کاشفی‌خوانساری و محمدرضا مرزوقی به عنوان اعضای اصلی و معصومه انصاریان، شهلا انتظاریان و زهره مسکنی به عنوان اعضای علی‌البدل هیئت مدیره برای دو سال انتخاب شدند.

همچنین با رآی اکثریت شرکت کنندگان در مجمع عمومی، جعفر توزنده‌جانی، حمیدرضا شاه‌آبادی و مناف یحیی‌پور به مدت یک سال بازرس اصلی و پروین پناهی و شیدا رنجبر بازرس علی‌البدل انجمن شدند.

در ادامه سولماز خواجه‌وند، ضمن ارائه گزارشی از وضعیت و مشکلات مالی انجمن، بودجه پیشنهادی هیئت مدیره برای سال ۱۴۰۱ را ارائه کرد و حاضران به بحث و تبادل نظر در این زمینه پرداخت و پیشنهادهایی برای کاهش مشکلات مالی انجمن ارائه کردند و در نهایت بودجه پیشنهادی به تصویب رسید.

محمود برآبادی نایب رئیس هیئت مدیره انجمن، با کمک مجید راستی (نایب رئیس)، محمد قصاع و لیلا دارابی (ناظران مجمع عمومی) و فرزانه رحمانی (منشی مجمع عمومی)، بیست‌وپنجمین مجمع عمومی انجمن نویسندگان کودک و نوجوان را از ساعت ۱۶ تا ۲۰:۳۰ اداره کردند.





اخبار زردیس | جدیدترین اخبار ایران و جهان