شما اینجا هستید
سلامت » خدمات مرکز پایش مراقبت‌های درمانی فارس در کشور بی نظیر است

به گزارش خبرگزاری زردیس، بهرام عین اللهی در ادامه برنامه‌های خود با حضور در مرکز پایش مراقبت‌های درمانی دانشگاه علوم پزشکی شیراز(MCMC) از نزدیک با توانمندی‌های این مرکز آشنا شد.

او مرکز «MCMC» را یکی از بهترین مراکز کنترل خدمات درمانی در کشور خواند که با بهره مندی از تجهیزات بسیار پیشرفته، امکان پایش فرآیندهای خدمت رسانی به بیماران را در سراسر استان فارس فراهم کرده است.

وزیر بهداشت، گسترده خدمات این مرکز را بسیار وسیع و در سطح کشور بی نظیر خواند و از تلاش‌های مسؤولان دانشگاه و دست اندرکاران این مجموعه، برای فراهم آوردن زمینه آگاهی از خدمات و رفع مشکلات خدمت رسانی به مردم، قدردانی کرد.

عین اللهی ادامه داد: افتخار می‌کنیم که مراکز درمانی کشور در ایام نوروز، به صورت ۲۴ ساعته به مردم ارائه خدمت کردند و مرکز «MCMC» نیز از جمله مراکزی محسوب می‌شود که در ایام نوروز نیز مانند دیگر ایام سال، به صورت شبانه روز فعال بود.

وزیر بهداشت، ایجاد فرآیندهای پیشگیرانه در حوزه سلامت روان، مراقبت از مادران باردار و مصدومان سوانح در این مرکز را از دیگر ویژگی‌های برجسته آن برشمرد و نسبت به همکاری مجموعه وزارت بهداشت برای تقویت این مجموعه و معرفی آن در سطح کشور برای الگوبرداری و پیاده سازی، قول همکاری داد.





اخبار زردیس | جدیدترین اخبار ایران و جهان