شما اینجا هستید
متفرقه » حزب‌الله لبنان مرکز تجمع نظامیان صهیونیست را زیر آتش گرفت

به گزارش خبرگزاری زردیس، مقاومت اسلامی لبنان بار دیگر مرکز تجمع نظامیان صهیونیست را در شمال فلسطین اشغالی هدف قرار داد

پایگاه خبری المیادین گزارش داد که حزب الله لبنان با صدور بیانیه‌ای از حمله به مرکز تجمع نظامیان صهیونیست در منطقه مرزی جنوب لبنان خبر داد.

اداره اطلاع رسانی جنگی مقاومت اسلامی لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد که رزمندگان حزب‌الله پس از رصد دقیق تحرکات نظامیان اشغالگر در منطقه مرزی «بیاض بلیدا» در ساعت ۱۱ شب به وقت محلی، آن‌ها را با گلوله‌های توپخانه به طور دقیق مورد اصابت قرار دادند.

شامگاه امروز (ُسه شنبه) نیز حزب الله در حمله پهپادی مرکز تجمع نظامیان صهیونیست در مزارع اشغالی شبعا را هدف قرار داد.

همچنین، مقاومت اسلامی لبنان امروز عصر، مرکز السماقه در بلندی‌های اشغالی کفرشوبا را هدف قرار داد.

روز گذشته مقاومت اسلامی لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد که با پهپادهای انتحاری پایگاه نظامی بیت هلل که مقر گردان السهل جمعی تیپ ۷۶۹ در آن قرار دارد و نیز محل استقرار سامانه‌های گنبد آهنین و نظامیان و افسران را هدف قرار داده است.

با شروع عملیات «طوفان الاقصی» از سوی گروه‌های مقاومت فلسطین، جنبش حزب‌الله لبنان در جهت سرگرم کردن نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در همین ارتباط، رسانه‌های صهیونیستی نیز بارها اذعان کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش رژیم صهیونیستی در این منطقه به دام افتاده است.





اخبار زردیس | جدیدترین اخبار ایران و جهان